Ik volg mee, gewoon omdat ik het leuk vind. Mijn opa en oma wonen in de Achterhoek maar geen idee waar ze daar ergens een manege hebben
Succes met je zoektocht! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik volg mee, gewoon omdat ik het leuk vind. Mijn opa en oma wonen in de Achterhoek maar geen idee waar ze daar ergens een manege hebben
Succes met je zoektocht!
De Gompert heb ik ook naar gekeken, die is een van de goedkoopste maar mijn ouders vinden dat een beetje te ver helaas. (ong. 25 minuten rijden)
. Ik weet niet hoe ver weg je wilt? Ik heb zelf op de eik, meenderinkboer en snorrewind gereden. Meenderinkboer valt idd helaas af omdat ze geen les meer geven. De eik is een erg leuke en fijne manege om te leren. Ze gaan ook erg fijn met de mensen om en je voelt je er echt op je gemak. Snorrewind is ook een hele fijne en goede manege. Je leert er veel en de instructeurs weten veel van paardrijden.

dus rij al een aantal jaar zonder nu. Maar in het begin gaf hij me inderdaad ook een prettiger gevoel!

furtje schreef:Ja ik ben een meisjeHet leed dat vrouw zijn heet
Maar is dat als.volwassene echt onmogelijk dan? Want ik zie toch regelmatig vrouwen met een bp, of heb ik dat mis? Ik word deze zomer 14
Bedankt!
Weet iemand of de eik een fnrs manege is?
is soms nog eens voorgekomen bij mij dat een pony op de manege ervandoor ging
haha maar gelukkig hield ik er niks aan over
(heb er een te koop)