Paard Ierland

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Es123456712
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-12-18

Paard Ierland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-12-18 20:19

Hallo allemaal, ik heb sinds twee maanden een paard uit Ierland wat super lief is maar ook erg angstig is. Ik heb eigenlijk het idee dat ze het een en ander heeft meegemaakt, aangezien ze eigenlijk bij alles denkt dat het haar aanvalt. Ze is snel in paniek. Ze doet wel alles voor je, wat gaat gepaard met stress en "ik snap het niet, ik weet het niet." Weten jullie of de paarden uit Ierland ook daadwerkelijk slecht worden behandeld en hoe kan ik hier mee omgaan, haar duidelijk maken dat ik haar geen kwaad doe.



Es123456712
Berichten: 6
Geregistreerd: 27-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-18 10:04

Anastasia24 schreef:
Mijn tinkertje kwam uit Ierland. Beestje was 12(?) Ze zeiden dat hij 5 was overgens, maar niet dus. >;) , Maargoed. Uiteindelijk bij mij. Niet ingereden, niet in handen geweest, maar ook niet angstig. Ik denk niet dat alle paarden uit Ierland 'slecht' worden behandeld. Maar ook ik heb m'n twijfels. :o


Verbaast me niks dat de leeftijd niet goed was. In Ierland worden alle paarden uit het wild gehaald, en ik heb ook bij mijn oaardje het idee dat ze niet 11 is, zoals gezegd. In haar gedrag is ze echt nog een 3 jarig beestje. Binnenkort ff tandarts laten komen, om te checken hoe oud ze nou echt is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers