Aanschaf veulen als 14 jarige

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 13:37

rien10 schreef:
In ieder topic waarin een tiener vraagt "zal ik een paard kopen?" schrijf ik dit. Nu ook weer:
Doen! Je krijgt nooit van je hele leven meer zoveel tijd om aan een paard te spenderen als in je middelbare school- of studie tijd.
Je kan beter bij de paarden omhangen dan op straat :D
Geniet er van, laat je goed adviseren. Have fun!

Haha precies dit, geen tijd voor vriendjes en geen geld voor drugs en uitgaan :D

Zo te zien heb je er goed over nagedacht, ik zou nu zeggen doe nog even een laatste check bij je ouders, of zij het financieel ook kunnen dragen als het ineens 300+ euro p/m gaat kosten. Maar dat zeg ik nu, als dertiger. Toen ik 14 was en een pony mocht, heb ik geen seconde nagedacht over mogelijke financieel problemen bij m'n ouders (het is maar goed dat zij die berekening wel al hadden gemaakt).

En inderdaad, meer tijd in de toekomst is een illusie. Ook ik ging van middelbare school lang leve de lol naar studeren (op kamers..) en daarna een fulltime baan (want dat paard moet ergens van betaald worden). Voor je het weet zit je met een gezin, huishouden, baan etc en kijk je weemoedig terug aan die middelbareschooltijd :Y)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 bezoekers