Pony eet alleen hooj

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:03

Is ze te mager? Zo nee, dan kan ze prima toe met hooi qua eten, dat is toch wel de basis, pas als ze dat niet meer eten is het erg. Brok is maar toevoeging, je zou wel vitaminebrok kunnen gaan geven zodat je zeker bent dat ze alle vitaminen en mineralen die ze nodig heeft binnen krijgt. Verder als ze ook stopt met hooi onmiddellijk je DA verwittigen en misschien alvast bij voorbaat een ruwvoervervanger zoals bv seniorenslobber in huis halen. Beterschap voor je pony :(:)

Alex en Jorie <3


Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:12

Als jij niet fit bent en wat ziekjes dan eet je waarschijnlijk ook geen snoep en alleen het hoognodige toch? Dat heeft je pony nu ook. Misschien kun je haar wel blij maken met een wortel of appeltje, maar ze voelt zich nu even niet fit genoeg om alles te eten. Mest ze verder wel gewoon normaal? Ik zou haar ook even temperaturen om te zien of ze koorts heeft en verder goed in de gaten houden tot morgen, droes zou inderdaad ook nog kunnen. Maar als mijn pony's ziek zijn is die lekkere brok ook het eerste wat staan blijft.

Alex en Jorie <3


Jorex

Berichten: 9900
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: Pony eet alleen hooj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-18 14:21

Dat is mooi dat de temperatuur wel gewoon normaal is en de mest ook. Ik ben benieuwd wat de DA er morgen van zegt. Het lijkt me ook dat zo'n lymfeklier in de weg kan gaan zitten met brok eten en het heeft natuurlijk tijd nodig om weer te slinken. Tanden nakijken is inderdaad ook een goede.x

Alex en Jorie <3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers