Paard vind m'n vriendin aardiger dan mij/slijmt hij??

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Misty3030
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-08-17

Paard vind m'n vriendin aardiger dan mij/slijmt hij??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-18 17:18

Hoiii,
Ik zit ergens mee en ik weet niet zo goed hoe ik het moet oplossen/er mee om moet gaan. Kunnen jullie helpen?? :o Ik heb sinds een half jaar een vzp van bijna 2 jaar! Ik mag haar helemaal zelf verzorgen en alles er mee doen wat ik wil! Alle mensen op stal hebben zo'n paard en je mag niet een ander paard pakken en er wat mee doen! Als ik op vakantie ben krijg ik allemaal foto's en filmpjes over mijn paard en hoe het met haar gaat. Ik mis haar dan wel, dus ik vind het op zich niet heel erg. Maar mijn paard heeft niet altijd even veel zlefvertrouwen, maar ze vond het wel heel leuk om aandacht te krijgen! Soms als ik met een vriendin ik de wei ben, gaat mijn paard alleen maar haar besnuffelen en bij haar staan en achter haar aan lopen doet ze dat omdat ze haar dan aardiger vind??? En zulke momenten heb ik wel vaker! En die vriendin kan er (denk ik) ook niet zo veel aan doen, maar ik baal d'r wel heel erg van! En nou ben ik altijd een beetje bang dat als ik dan terug kom van vakantie dat ze dan mijn vriendin (die in de wei/die foto's maakt) veel aardiger vind en dat ze mij wel aardig vind, maar mijn vriendin veel leuker vind en mij alleen gwn aardig, terwijl ze voor mij mijn alles is! En ik ben dan zo'n 'typetje' die dan heel clemerig wordt tegenover haar terwijl ik dat helemaal niet wil maar ik wordt het dan wel!! Kunnen jullie mij zeggen wat het is (als dat het is) en of ik er iets tegen kan doen en gen wat tips geven! Want weet niet zo goed wat ik er mee moet!

Sorry voor het lange verhaal en hopelijk hebben jullie wat tips voor me!! Alvast bedankt!

Ps. Als je vragen hebt/als er iets onduidelijk is zeg het dan!


Misty3030
Berichten: 5
Geregistreerd: 22-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-18 18:10

Heel erg bedankt voor jullie tips! Ik zal eens wat meer eten mee nemen :P

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers