Iemand grappige penny ervaringen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

AnoukShel

Berichten: 822
Geregistreerd: 20-01-05
Woonplaats: Maassluis

Re: Iemand grappige penny ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 23:05

Het ultieme penny verhaal!

Ik reed vanaf mijn 8ste op de manege. En zeurde ieder jaar om een eigen pony/paard, die ik niet kreeg.
Op mijn 17de belde savonds mijn oom op, en kwam mij moeder mijn kamer binnen gelopen met de telefoon in der handen en zei Anouk je oom aan de telefoon, die heeft wat gewonnen.
Ik nam de telefoon aan en zei “he oompie,wat heeft u nu weer gewonnen?”
Het kwam eruit alsof hij een hoop stront had gewonnen Haha, maar hij zei “een paard”
Ik werd gelijk helemaal wild en blij en zei nee echt?!? Wat voor 1? Wat voor kleur? Hoe oud?
Dat wist hij allemaal niet, hij had 5 lootjes gekocht op de paardenmarkt in heenvliet, en had dus de hoofdprijs gewonnen zag hij savonds op internet.
(Hij kon dus kiezen omdat je geen levende wezens mag verloten of 1000,- of het paard)
De volgende dag zou hij bellen en mij op de hoogte houden.
(Intussen hadden mijn ouders en mijn oom, die vrijgezel was en geen kinderendat ik het paard zou krijgen voor in ieder geval 1 jaar en hun de kosten zouden delen, en ik wist nog van niks ;-) )
Dinsdag had mijn oom met die mensen gesproken dat wij woensdagavond zouden komen kijken.
Ik stront zenuwachtig, gingen we daar eerst aan de koffie en kreeg ik alvast haar paspoort onder Mn neus, oké een kwpn’er, 3 jaar, vos, kolletje, 3 witte voetjes. Yeahhhh mijn droom paard qua kleuren!!
Op naar stal, en ja hoor opslag verliefd wat een plaatje. Toen ging de boer haar even losgooien in de bak, en hij kreeg haar nooit meer te pakken dus hij zei tegen mij probeer jij t maar. En ik liep de baan in, en riep haar naam, en ze kwam zo naar mij toegelopen en legde zo haar hoofd in m’n nek. Dat was echt liefde op t eerste gezicht!
Daarna weer aan de koffie en zeiden mijn vader en oom dat ik haar zou krijgen en ik ben hun in tranen om hun nek gevlogen.

Ik heb haar uiteindelijk 5 jaar gehad en we waren echte maatjes! Ik heb haar in eerste instantie verkocht aan ginnybanshee hier op bokt.
En nu staat ze bij iemand aan huis waar ze absoluut mag blijven tot het niet meer gaat, maar dit verhaal is zo penny en ben zo blij dat dit mij ooit is overkomen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers