Help me plss met mijn paardje vinden

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JvDuren
Berichten: 3
Geregistreerd: 30-05-18

Help me plss met mijn paardje vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-18 10:56

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hoi allemaal,
Ik rij al 8 jaar bij de manege en begon nu te kijken naar een eigen paard (!!!)
Toen kwam er bij de manege een nieuw paard te staan, het bleek dat de eigenaar had gelogen over wat ze allemaal kon en ze moest helaas terug. Tot die tijd moest er iemand op rijden en dat was ik dus. het klikte echt heel goed en ze was echt mijn droom paard. Toen moest ze terug dus ik vraag aan de manege waar mijn lieve snowy naar toe is, die zouden nog een keer met de eigenaar praten en kijken of ze wat info konden krijgen. Helaas kwam hij niet opdagen en de kieren daarna ook niet. Het is een gok maar ik hoopte dat iemand hier toevallig wist waar Snowy was of mij kon helpen met zoeken aangezien ze waarschijnlijk weer meteen is door verkocht.

Info over snowy: In de stal is ze heel spontaan en lief, ze is bang voor het zadel en schrikt snel in de bak, ze rolt graag en ligt s'nacht is de staa als ze slaapt. Het was 18 juni toen ze bij mij vertrok.

hier wat foto's:


ps: ik heb deze website nog nooit gebruikt dus idk of dit helemaal lukt ;)

Matheno

Berichten: 7941
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Help me plss met mijn paardje vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 11:06

Tja, als de eigenaar geen contact wenst dan houdt het op ..

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Help me plss met mijn paardje vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 08:24

Deze oproep hoort op [OV] Opsporing verzocht, maar voldoet in deze vorm niet aan de regels en kan daarom niet verplaatst worden. Dit topic gaat dicht, er kan op OV een nieuw topic geopend worden wat wel aan de richtlijnen voldoet.