Leeftijd PonyParkCity

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 22:59

__Elizabeth schreef:
Ik vind het een beetje vreemd dat het account van W_rosa is aangemaakt rond dezelfde tijd dat ts voor het laatst online was..?!


Oeiii

__Elizabeth

Berichten: 2889
Geregistreerd: 04-10-07
Woonplaats: Nackawic, New Brunswick, Canada, World

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 23:01

Trui schreef:
Oeiii


Ik las verkeerd. Al denk ik het nog steeds...

Maureen_M

Berichten: 6799
Geregistreerd: 15-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 23:01

SavannahNx schreef:
Maureen_M schreef:
Even op hun website gekeken en het eerste wat ik zie zijn te grote kinderen op te kleine pony’s :n

Dus als je 12 bent, ongeacht jouw lengte en gewicht, mag je op zo’n arme shet kruipen [ [url=m/2JMGVw.png]Afbeelding[/url] ]

TS: als je heel verstandig bent kruip je alleen iets wat ook jou goed kan dragen en is hier geen mogelijkheid toe zou ik een pony lekker verzorgen en kroelen. Dat verdienen ze op ten minst


Veeeelste grote kinderen erop. Zijn er geen paardenkenners in dat park ofzo?


Die zullen er zeker zijn maar in hun achterhoofd weten ze ook dat ieder kind op een pony extra centjes betekend. Het is een bedrijf en er word dus ook commercieel gedacht.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Leeftijd PonyParkCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 23:02

Ja oke dat is waar. Zo naar. :(

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-18 23:03

Iniedergeval. TS heeft antwoord al een paar keer gehad. Dat ze beter op ponykamp kan gaan. Als ik me niet vergis is er een ander algemeen topic over ponyparkcity. Als je zo nodig moet discussiëren doe dat dan daar ipv in het topic van een meid die het ove rhet algemeen gewoon als normale vraag bedoelde.

Alvast bedankt :D

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-18 19:05

Dat ze ook zo'n foto op de site plaatsen! Van die kids die nog net niet met de voeten aan de grond komen! Ookal zijn ze dan misschien niet zwaar, de lengte brengt de pony uit balans.

Zolang het geld opbrengt is het goed natuurlijk! 173 en 60 kg op een shet!! Echt niet normaal!

defauwhelena
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-07-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 14:45

Klopt op de website van ponyparkcity staat inderdaad aangegeven dat de pony’s maar geschikt zijn voor kinderen TOT 12j maar eenmaal je in het park zelf komt valt die regel gewoon weg. Wat ik echt belachelijk vind! Vroeger mocht iedereen van welk gewicht of welke lengte dan ook een pony nemen en rijden. Vanaf dit jaar is dit veranderd en mag je enkel nog maar rijden als je 1.70m bent of kleiner, 60kg weegt of minder. Wat ik echt nog steeds B E L A C H E L I J K vind. Ik vind heel dat ponyparkcity gedoe eigenlijk niet oke! Ik heb de fout als kind ook gemaakt en ben er 4x naartoe geweest. Na 4j zijn mijn ogen pas geopend hoe slecht die pony’s het daar eigenlijk wel niet hebben. Ik ga echt NOOIT meer naar dat park. Zelf ben ik 1.78m (best groot dus :D) en weeg 54kg. Dus zou ik sowieso niet meer mogen. Maar ik zou het ook echt NIET meer willen. Ook toen er een tekort aan “grote” pony’s in het park was toen plaatsen ze pony’s van net 3j oud in het park. Waar slaat dat eigenlijk op!? Die kinderen zitten daar te hobbelen van links naar rechts op die rug van die pony. Zolang het maar opbrengt! Maar denken aan de pony’s, waarom zouden ze?

Momo94
Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Leeftijd PonyParkCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-18 15:50

Vindt tot 60 kilo en 1.70 m nog behoorlijk wat voor de shetlanders..

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Re: Leeftijd PonyParkCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-18 19:01

Ja da's echt niet normaal! Waarom zou je dat ook willen?? Zit niet echt lekker en echt rijden kan niet. Ga gewoon lekker naar een ponykamp!

Ik ben wel blij dat ze niet meer met bit gereden worden!! Da's een pluspunt!

defauwhelena
Berichten: 2
Geregistreerd: 21-07-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-18 21:22

[quote="Debbie00"]Ja da's echt niet normaal! Waarom zou je dat ook willen?? Zit niet echt lekker en echt rijden kan niet. Ga gewoon lekker naar een ponykamp!

Ik ben wel blij dat ze niet meer met bit gereden worden!! Da's een pluspunt![/quote

Heel veel druk zetten op een halster met of zonder bit kan allebei ernstige gevolgen hebben. Dat park deugd echt niet naar mijn mening. Ben blij dat jij er ook zo over denkt. :)

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Re: Leeftijd PonyParkCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 21:53

Ja dat is waar. Dan kunnen ze nog zagen met het halster.

kobuss1

Berichten: 751
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Colijnsplaat

Re: Leeftijd PonyParkCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-18 22:03

Het klopt, mijn stiefdochter is net terug van een weekje, ze gaat al een jaar of 6 ofzo elk jaar daarheen en ze kijken sinds dit jaar niet naar leeftijd, maar inderdaad naar je lengte en gewicht. Het zijn ook niet allemaal Shetlanders, er zijn ook grotere pony’s.
Ben je te groot of te zwaar kan je wel een wandelpony krijgen, daar mag je dus niet op rijden, maar die zijn een soort van in opleiding en moeten dus overal aan wennen en meedraaien alleen zonder ruitertje erop.