kraam cadeautje

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

kraam cadeautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-18 20:44

Hey allemaal, (wist niet waar ik dit topic moest plaatsen :P)

Een vriendin van mij is pas geleden van een meisje bevallen en nu wil ik voor haar een cadeautje kopen. Ik wilde iets origineels doen niet een of ander afgezaagd mutsje ofzo. Ik ben gedeeltelijk vrienden geworden met deze vriendin vanwege paardrijden dus het leek me wel leuk om iets dat met paarden te maken heeft te geven, kleine paardrijlaarsjes of cap of idk dat is wel n beetje overdreven maar als jullie leuke originele ideetjes hebben hoor ik het graag :)

niet hoger dan 20 euro graag

Anomien

Berichten: 7379
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: kraam cadeautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 20:46

20 euro? Mmm lastig

Leuk shirtje met een paarden tekst?
Mag ik vragen hoe oud je vriendin is?

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 20:47

Mijn baby is dol op knisperboekjes. Misschien een knisperboekje met paarden erop?

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 20:50

Kijk een bij de Boekenvoordeel. Hebben ze veel kinderboeken voor een prikkie. Zit ook vast wel iets tussen met paarden (of boerderijdieren oid).

Chely

Berichten: 982
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: born

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 20:52

De HEMA heeft een leuke paardenknuffel en stoere meisjeskleding met een eenhoorn.
Ruitersportzaken hebben soms ook babyspul. Kramer heeft bijvoorbeeld een sabbeldoekje ‘lotti’ met daarop een paardenhoofd.

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 20:57

Wat ik meestal geef als kraamcadeau (sinds ik het zelf gekregen heb en dat zo'n leuk cadeau vond) is een gepersonaliseerd toilettasje. Je hebt sites waar je zelf een kleur, tekst en plaatje kan kiezen om er op te laten drukken. Misschien leuk met een paardje er op en de naam van de baby. Daar kan je dan nog wat bad/douche spulletjes in doen of een mini badpakje voor in het zwembad, of misschien 1 roze kindermaat paardenborsteltje en een hoevenkrabber als leukigheidje voor later.
Ik bestel altijd bij simply colors. Daar kun je uit een selectie plaatjes kiezen. Ik weet zeker dat er iets met paarden bij staat.
Laatst bijgewerkt door Cerilene_ op 28-03-18 20:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Speirs

Berichten: 1682
Geregistreerd: 20-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 20:57

Of bij de KIK! Zo´n enorme paardenknuffel of eenhoorn voor 17,50 *\o/*

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 21:01


Nicjuh_
Berichten: 260
Geregistreerd: 04-09-08
Woonplaats: Gilze

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 21:02

Ik heb destijds een boek gekregen met 365 paardenverhalen. Weet alleen de prijs niet. Een cadeautje laten maken van het geboortekaartjes vind ik persoonlijk ook leuk. Er is vast wel iemand in de buurt die dat kan maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 21:04

Misschien op kotercadeau.nl kijken? Ik heb daar een duikmasker-band besteld met mijn naam erop (totaal random op een babywebsite) maar kon me herinneren dat ze nog meer leuke dingetjes hadden waar namen enz. op kunnen!

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 21:07

Een prentenboek wordt ook vaak gewaardeerd. Ook als kraamcadeau. Daar is wel wat in te Googlen en je kunt er een persoonlijke boodschap in schrijven bijvoorbeeld

RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 07:32

Knert schreef:
20 euro? Mmm lastig

Leuk shirtje met een paarden tekst?
Mag ik vragen hoe oud je vriendin is?



Ze is 21

RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 07:32

Speirs schreef:
Mijn baby is dol op knisperboekjes. Misschien een knisperboekje met paarden erop?


Dat is wel een leuke!!

RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 07:33

Cerilene_ schreef:
Wat ik meestal geef als kraamcadeau (sinds ik het zelf gekregen heb en dat zo'n leuk cadeau vond) is een gepersonaliseerd toilettasje. Je hebt sites waar je zelf een kleur, tekst en plaatje kan kiezen om er op te laten drukken. Misschien leuk met een paardje er op en de naam van de baby. Daar kan je dan nog wat bad/douche spulletjes in doen of een mini badpakje voor in het zwembad, of misschien 1 roze kindermaat paardenborsteltje en een hoevenkrabber als leukigheidje voor later.
Ik bestel altijd bij simply colors. Daar kun je uit een selectie plaatjes kiezen. Ik weet zeker dat er iets met paarden bij staat.


Ik zal eens kijken thanx!

RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-18 07:34

Nicjuh_ schreef:
Ik heb destijds een boek gekregen met 365 paardenverhalen. Weet alleen de prijs niet. Een cadeautje laten maken van het geboortekaartjes vind ik persoonlijk ook leuk. Er is vast wel iemand in de buurt die dat kan maken.


Hoe bedoel je?