Schleich Paarden [Deel 11]

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 16:54


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 01:23

Jschleich schreef:
O oepsss ja @flint_blesco sorry dat ik het er niet bij had gezegd :o


sorry het kwam er niet van:
Afbeeldingheb de olifant er even naast gezet :P

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 17:42

Ik heb heel lang alles van schleich verzameld wat met paarden te maken had. Ik ben er een beetje overheen gegroeid.. de laatste jaren kocht ik het om mijn verzameling compleet te houden maar ben dit jaar geheel vergeten om de nieuwe collectie te kopen.. het staat nu stof te vangen op de slaapkamer en dat is ook zonde.

Wat zouden jullie doen? Het verkopen, of allemaal in een doos stoppen en dat het daar vervolgens jaren lang in ligt...
Op het moment heb ik namelijk wat spulletjes te koop staan, maar dat is ook een beetje dubbel. Ik heb geloof ik alleen het gevlekte steigerende paard niet, en misschien nog enkele dingetjes maar ik heb het niet meer zo bijgehouden..
Heb wel de super pinto :-D

Julia_herder
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-12-17
Woonplaats: In de wereldddd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 16:43

silvericathy schreef:
Ik heb heel lang alles van schleich verzameld wat met paarden te maken had. Ik ben er een beetje overheen gegroeid.. de laatste jaren kocht ik het om mijn verzameling compleet te houden maar ben dit jaar geheel vergeten om de nieuwe collectie te kopen.. het staat nu stof te vangen op de slaapkamer en dat is ook zonde.

Wat zouden jullie doen? Het verkopen, of allemaal in een doos stoppen en dat het daar vervolgens jaren lang in ligt...
Op het moment heb ik namelijk wat spulletjes te koop staan, maar dat is ook een beetje dubbel. Ik heb geloof ik alleen
het gevlekte steigerende paard niet, en misschien nog enkele dingetjes maar ik heb het niet meer zo bijgehouden..
Heb wel de super pinto :-D




Ik zou eerst je minst leuke paarden verkopen en dan ga je zo verder :o dan merk je het vanzelf! :D

Julia_herder
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-12-17
Woonplaats: In de wereldddd

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 16:44

flint_blesco schreef:
Jschleich schreef:
O oepsss ja @flint_blesco sorry dat ik het er niet bij had gezegd :o


sorry het kwam er niet van:
[ Afbeelding ]heb de olifant er even naast gezet :P


Leukkk!! :D

JoycexEnya

Berichten: 5951
Geregistreerd: 11-12-10

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 21:05

Ik heb ooit eens een deel verkocht. Heb er zo spijt van gehad dat alles bijna weer terug is :o

Julia_herder
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-12-17
Woonplaats: In de wereldddd

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 08:40

Ooh! Dat is vervelend!!!

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 09:58

Via fb schleich paarden aangeboden, kreeg vervolgens bericht van iemand die denkt ruim 181 schleich paarden met een waarde van plusminus €1730 te kunnen overnemen voor €3 per stuk (€540).... zitten dus ook echt de oude modellen bij vanaf 1980 die tussen de 15-90 waard zijn.

Meer dan €3 wilde ze er niet voor geven. De prijzen die ik volgens haar hanteerde waren winkel prijzen, en de paarden waren voor €3 te koop via mp.. ze had al ruim 800 paarden voor die prijs gekocht... . Heb maar haar maar gezegd dat het dan ophoudt en succes gewenst met zoeken.

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 10:31

silvericathy schreef:
Via fb schleich paarden aangeboden, kreeg vervolgens bericht van iemand die denkt ruim 181 schleich paarden met een waarde van plusminus €1730 te kunnen overnemen voor €3 per stuk (€540).... zitten dus ook echt de oude modellen bij vanaf 1980 die tussen de 15-90 waard zijn.

Meer dan €3 wilde ze er niet voor geven. De prijzen die ik volgens haar hanteerde waren winkel prijzen, en de paarden waren voor €3 te koop via mp.. ze had al ruim 800 paarden voor die prijs gekocht... . Heb maar haar maar gezegd dat het dan ophoudt en succes gewenst met zoeken.


Sommigen willen altijd voor een duppie op de eerste rang zitten.
Maar je hebt er ook verkopers tussen die fantasieprijzen vragen

silvericathy

Berichten: 1917
Geregistreerd: 08-09-09
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-18 10:41

leestmee schreef:
silvericathy schreef:
Via fb schleich paarden aangeboden, kreeg vervolgens bericht van iemand die denkt ruim 181 schleich paarden met een waarde van plusminus €1730 te kunnen overnemen voor €3 per stuk (€540).... zitten dus ook echt de oude modellen bij vanaf 1980 die tussen de 15-90 waard zijn.

Meer dan €3 wilde ze er niet voor geven. De prijzen die ik volgens haar hanteerde waren winkel prijzen, en de paarden waren voor €3 te koop via mp.. ze had al ruim 800 paarden voor die prijs gekocht... . Heb maar haar maar gezegd dat het dan ophoudt en succes gewenst met zoeken.


Sommigen willen altijd voor een duppie op de eerste rang zitten.
Maar je hebt er ook verkopers tussen die fantasieprijzen vragen


Dat van die fantasieprijzen snap ik.. ik ben ruim drie dagen avond en ochtend bezig geweest om per paard te kijken wat de gemiddelde vraagprijs is, en heb daarmee bepaald wat ik ervoor wil hebben. Als de meest gevraagde prijs €15 is, dan is dat ook de prijs die ik zelf zo ongeveer aanhoud en natuurlijk is daar nog ruimte voor onderhandelingen.

Fluttershy

Berichten: 405
Geregistreerd: 28-03-16
Woonplaats: Groningen (stad)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 10:17

leestmee schreef:
Fluttershy schreef:
Mag ik mij hier ook melden? :))
Ik ben sinds kort weer bezig met schleich en heb de feeling weer helemaal terug! Ik richt me op repainten,customizen en tuig maken. [ [url=m/wYL55o.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UMP2Av.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zrHFsB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/VmHdRA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8RcBTV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijn eerste echte project sinds 2 jaar, een ‘classy’ springset op een schimmelbonte custom op de hannoveraanse merrie. Zadel is een voorbeeld maar bij het springset komt een springzadel met dynamische kussens (of hoe je dat ook wilt noemen :') ) Hoofdstel is oud en lelijk :')
Ben heel benieuwd wat jullie er van vinden :D



Daar wil ik meer van zien. Jij maakt gave spullen zeg!


Dankjewel *\o/*

Ik heb een nieuwe custom gemaakt en mijn hoofdstel is af :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Custom is op de lippizaner merrie uit 2012. Het is mijn eerste custom van het hele lichaam dus hier en daar veel verbeter punten. Ze glimt in real trouwens net zo erg als op de foto, kent iemand misschien een vernis die wél mat is? :')
Ze heeft trouwens nog geen naam, iemand suggesties?


silvericathy schreef:
Ik heb heel lang alles van schleich verzameld wat met paarden te maken had. Ik ben er een beetje overheen gegroeid.. de laatste jaren kocht ik het om mijn verzameling compleet te houden maar ben dit jaar geheel vergeten om de nieuwe collectie te kopen.. het staat nu stof te vangen op de slaapkamer en dat is ook zonde.

Wat zouden jullie doen? Het verkopen, of allemaal in een doos stoppen en dat het daar vervolgens jaren lang in ligt...
Op het moment heb ik namelijk wat spulletjes te koop staan, maar dat is ook een beetje dubbel. Ik heb geloof ik alleen het gevlekte steigerende paard niet, en misschien nog enkele dingetjes maar ik heb het niet meer zo bijgehouden..
Heb wel de super pinto :-D


Heel eerlijk, ik zou het niet doen. Ik heb ook een hele poos gedacht mijn schleich te verkopen. Kon er een aardig bedrag mee verdienen maar heb het nooit daadwerkelijk gedaan. Ik heb wel oude modellen (grijze rijponys onder andere) verkocht en daar wel echt spijt van gehad. Maar dat is voor mij zo want ik doe er nu natuurlijk weer veel mee. Maar ik hou ze ook sowieso om ze later in een vitrinekast te zetten.

HappyHorse4

Berichten: 78
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: op de wereld ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 13:50

heey mensen van Bokt!
ik doe zelf ook aan schleich en heb iets meer dan 20 paarden, maar goed *\o/*
hoe werkt dit forum? moet je zo reageren? :o nou jaaa vertel me het plss ff,
want snap nog niks van bokt :D
groetjess
Little Miracle Stable <3

Julia_herder
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-12-17
Woonplaats: In de wereldddd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:25

LMS_schleich schreef:
heey mensen van Bokt!
ik doe zelf ook aan schleich en heb iets meer dan 20 paarden, maar goed *\o/*
hoe werkt dit forum? moet je zo reageren? :o nou jaaa vertel me het plss ff,
want snap nog niks van bokt :D
groetjess
Little Miracle Stable <3


Je hebt het nu helemaal goed geplaatst!! Ik heb pas veel fouten gemaakt aan het begin...... -O- :oo

Ik zou graag meer willen zien over je manege!!

Anoniem

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:47

heb vandaag nog 2 veulens gekocht
andalousier & tinker als ik me niet vergis

Julia_herder
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-12-17
Woonplaats: In de wereldddd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:05

flint_blesco schreef:
heb vandaag nog 2 veulens gekocht
andalousier & tinker als ik me niet vergis





Oehh leuk!! Foto’s? Heb je ook een manege eigenlijk omdat je zoveel paarden koopt :+
En “speel” jij er echt mee of verzamel je het vooral?

Anoniem

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 08:36

Staan hier eigenlijk gewoon in de vitrinekast
Zal straks foto's maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 12:52

de nieuwe veulentjes:

Afbeelding

mijn kast (goede foto's nemen lukt niet echt, slecht licht)

Afbeeldingvolledig

schap per schap (staat veel meer in dan schleich, ook heel oude beelden)
Afbeeldinghier staan gewoon 6 paarden & een beker die ik ooit gewonnen heb & een paar lintjes (en medailles)

Afbeeldinghier staan een aantal paarden van schleich & 1 veulen & een paar medailles & een beker, de paarden rechts, het beeldje zijn niet van schleich

Afbeeldinghier staan voornamelijk veulens & een schleich-paard dat ik op een eigen paard vind lijken, ook 2 echt stenen beelden & een paar medailes

en in de 2 onderste staan buiten een schleichzebra, schleichgiraf & schleicholifant geen schleich spullen meer:
Afbeelding
Afbeelding

HappyHorse4

Berichten: 78
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: op de wereld ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 09:08

leuke schleich paardjes allemaal!! <3

Julia_herder
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-12-17
Woonplaats: In de wereldddd

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 13:39

Leuk zeg! :D

Repainter
Berichten: 1
Geregistreerd: 31-03-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 11:01

Quetzal ik heb intersse. Kun je misschien wat fotos sturen?

Lideli, dat tuig is echt heel mooi net als de rozet. Misschien klink in hebberig (zo ben ik niet) maar is het heel misschien alsjeblieft te koop?? Zo leuk!

sardientje

Berichten: 1210
Geregistreerd: 07-03-15
Woonplaats: In de stal van Lum

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 14:20

hallo bokkers!
ik heb besloten om al mijn schleich paarden te verkopen....
ik doe er zelf eigenlijk niks meer mee en het ligt er maar een beetje te liggen.
voor als iemand interesse heeft is hier het linkje van marktplaats: https://link.marktplaats.nl/m1259153305

Julia_herder
Berichten: 68
Geregistreerd: 17-12-17
Woonplaats: In de wereldddd

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 16:04

Leuke paarden!! :D zelf heb ik er niet heel veel interesse in omdat ik heel veel van die paarden al heb! :o

lisaguus

Berichten: 393
Geregistreerd: 24-08-14
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 13:13

hoii ik ben lisanne en ik ben 16 jaar. ik zag dit topic en ik dacht "oja die heb ik ook nog!''.
ik heb schleich dieren gespaard van onegveer mijn 8/9e to mijn 12/13ste en ik heb en nogsteeds best veel hoewel ik er best al een tijd niks mee gedaan heb :=
nouja waarom ik me hier eigenlijk aan wilde melden is omdat het toch weer een beetje begon te kriebelen om weer tuigjes te gaan maken en paardjes te gaan repainten :) (ben nu helaas ziek dus kan ik niet naar de action, pippoos enz. om even wat spulletjes aan te schaffen om daar weer mee te gaan beginnen)
hebben jullie misschien wat ideetjes voor mij wat ik kan maken? :) :)

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Re: Schleich Paarden [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 15:47

Hoi hoi! Ik had even snel een vraag, hoeveel zou ik kunnen vragen voor de witte Fries? (met certificaat) ik vraag er nu 15,00 voor, maar ik zie ze op marktplaats staan voor 55,00?

daf3
Berichten: 397
Geregistreerd: 09-09-11
Woonplaats: naast de buren :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 16:31

Heyy! Lang geleden dat ik mijn laatste berichtje in dit topic heb geplaatst :)
Ik wilde wel weer wat nieuwe dingen die ik heb gemaakt laten zien :)

Afbeelding
Dit zijn twee handgemaakte poetskistjes

Afbeelding
Een touwhalster met teugels

Afbeelding
Een rood deken met realistische sluitingen

Afbeelding
zadeltje en hoofdstel :)

Ik ben ook druk bezig met een opdracht voor iemand:

Afbeelding

Ik maak accessoires maar ook weer repaints in opdracht, dus bij interesse stuur gerust een berichtje!


Super leuk om te zien wat voor dingen andere hier in het topic maken! <3