breyer paarden!!!!

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-16 19:12

ik meld me ook , ik spaar als sinds 2005 Breyer modellen .Mijn favoriete modellen zijn de Action stock horse foal , stock horse foal , amber & ashley , nokota mold , lonesome glory mold . 90% van mijn collectie zijn veulens en dat zijn er zo'n 80 _/-\o_
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-17 17:13

ooh cool muztang , maar helaas kan ik niet komen ... het is al jaren geleden dat ik nog eens een show kon doen :(

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-18 22:42

Afbeelding

OF's van links naar rechts Burbank , nokota ,Sundance, Moon warrior en cheveyo

Oeps Bat's of the belfry ontbreekt

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 18:22

Afbeelding
conga lg's


Afbeelding
Afbeelding
Batty 2de foto (sorry slechte foto)


Afbeelding
één van mijn favo deco's


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kast met tradi veulens

Sorry voor het stof }:0 :o :o

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:55

dank je , heb er nog meer hoor . Alleen zit het nu op een erg laag pitje . Laatst nog 2 modellen gescoord in een tweedehandswinkel en moet ze nog reinigen :o en een zonnebadtherapie geven , maar dat is voor deze zomer :Y) {:} maar voor 4 euro per stuk wil ik er nog meer vinden hoor :+
Afbeelding

Afbeelding

@Hoefijzer : zou het kunnen dat ik een custom eenhoorn van je heb of was die gecustomized door Birgit ? Het is een zwarte met rode manen en staart en ik heb hem destijds van Lianne gekocht :D :D
Laatst bijgewerkt door spritetje op 09-03-18 21:58, in het totaal 1 keer bewerkt

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 21:59

ja vandaag weer geweest naar die winkel maar the magic juju was er deze keer niet ,dus geen gevonden . eens verschillende winkels doen. was er wel blij mee hahaha met enkele oudjes

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-18 22:59

ik heb geen copperfox modellen ,ik ben ook niet zo gek in het algemeen op de nieuwere modellen ook niet die van Breyer . Alhoewel ik laatst een gave custom copperfox heb gezien in fjordvorm. ook nog nooit een copperfox model in handen gehad of in het echt gezien.

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-18 19:33

Marcella schreef:
Telpeva schreef:
Toffe verzameling! Ik zie ook 2 modellen die ik eigenlijk niet ken maar die ik van je foto zo wel al heel leuk vind, mag ik vragen welke dat zijn?
Op de onderste foto het stablemate model helemaal links, met de donkere manen en het voorbeen hoog in de lucht
En het grote bruine paard helemaal rechts met de oren naar achter, die gezichtsuitdrukking vind ik echt leuk! echt zo typische chagrijnige merrie blik

https://www.marktplaats.nl/a/verzamelen ... sPage=home
Die merrie staat ook op marktplaats nu. ;)

die merrie is echt grappig met race tack , ik kijk ff of ik daar een foto van heb }>


Afbeelding

Afbeelding


spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-18 20:04

Wat een gave aanwinsten zeg ,Takoda heb ik ook staan :)

Afbeelding
Lonesome glory conga , de vorige foto staan er 2 niet bij.

Knappe Debonair is zijn race tack
Afbeelding

Debonair is mijn favo LG in realistic color en bij mirror en reflector kan ik niet kiezen in de deco color . En er staat bij mij 1 OF merrie tusen de LG's , Zenyatta op de mold . Wel leuk dat ze de mold aangepast hebben aan geslacht. Hier staat ze er dan weer niet bij :o

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-18 20:32

nice bouncertjes :)

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 23:29

Afbeelding

ik ben een sucker voor decorators , en ik ben erg blij met deze custom die inmiddels al enkele jaren mijn kast mag sieren.

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 08:23

<3 die pegasus :P

Ik heb hem niet gemaakt , is van Birgit Konings dacht ik . Staat op de buik ... maar beestje staat boven . In de decorator kast :o :o

Deze custom (gekocht) en dan nog een roze PAM (versierd met hartjes) ,die ik heb gewonnen in Leeuwarden . De laatste show die ik heb gedaan Hearts 'n' Horses georganiseerd door Erin Corbet. Ze past erg leuk bij Frolic (roze OF veulen van breyer) . Zal dan eens foto plaatsen van haar en haar aangenomen baby :D . Wel vreemd dat ik er nog nooit een foto van terug gevonden heb... Zijn de enige 2 customs in mijn verzameling

Foto hieronder Times Square 2007 breyerfest SR , doet veel dienst in de eindejaarsperiode als tafelstukje *D *D
Afbeelding

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 10:20

De roze hartjes PAM en haar adoptieveulen Frolic , weet wel niet wie haar gemaakt heeft

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Geen money voor nieuwe modellen helaas ;( ;( ;(

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 19:54

zijn die spirits dezelfde mold?

spritetje
Berichten: 22
Geregistreerd: 25-06-15

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-18 20:01

die nieuwe ziet er gelijk groter uit ,vond de eerste versie beter. ik heb zo'n veulen waar er een verschil in mold zit , door de slijt van de mold . Die nieuwe versie ziet nep breyer uit :o


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 3 bezoekers