breyer paarden!!!!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 16:28

http://www.bokt.nl/markt/ad/392927/colo ... rtist-cwil
Hoi, stille meelezer meld zich..... ben op zoek naar deze twee boeken..... eerder genoemd in dit topic, wil mij graag bezig houden met deze nieuwe hobby.... en ja, ben bijna vijftig... :P waarschijnlijk de oudste in dit topic.... ben begonnen met schleich te verzamelen, maar omdat ik schleich niet meer zo mooi vind ga ik de stap maken naar Breyers..... had al Henry de fjord, onlangs zijn daar Goffert en fire fest bij gekomen, ik heb een resin [kleine] totilas en vorige week zijn Padre en Shy-boy gekocht!
lees graag mee in dit topic!

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"


Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-16 21:07

fienfin schreef:
Ik wilde net een Breyer gaan kopen op Breyershop.nl, blijkt dat je niks kan toevoegen aan je winkelmandje! Heeft iemand dit probleem ook (gehad?) Of is deze site gewoon niet goed?

doet het bij mij ook niet.....


Telpeva schreef:
Oeh leuk nog iemand die de boeken ook leuk vind :D ik moet je helaas teleurstellen, ik heb meerdere boeken in huis, waaronder de boeken die je zoekt maar ze zijn niet te koop, ik vind zelf nog te leuk. Als je meer wilt weten over de boeken of de inhoud er van kan je desnoods wel een seintje geven, ik kan ze er zo bij pakken en dingen voor je opzoeken :)

Er zijn ook meerdere boeken over tuig maken, ik weet niet of je dat ook leuk vind? je zou kunnen googlen op Keriokie, zij maakt mooie patroonboeken voor modelpaarden (vind ik persoonlijk prettiger om mee te werken, en mooier dan de patronen van Rio Rondo). Rio Rondo is ook leuk, maar die patronen zijn iets simpeler, ook in de afwerking, die hebben zeg maar net weer wat minder realisme.

Dank je wel! mocht je je ooit bedenken en de boeken wel willen verkopen... :o Rio Rondo heb ik ook gezien bij MPV, denk erover om daar eerst bij te bestellen [ is bekend] en het uit te proberen. Keriokie ga ik eens wat beter bekijken, bedankt!

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-16 19:17

fienfin schreef:
Ik wilde net een Breyer gaan kopen op Breyershop.nl, blijkt dat je niks kan toevoegen aan je winkelmandje! Heeft iemand dit probleem ook (gehad?) Of is deze site gewoon niet goed?

Heb contact gezocht, blijkbaar zijn ze met een verhuizing bezig, vanaf volgende week woensdag zou het weer moeten werken!

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-16 11:49

Meestal bestel ik ook bij MPV omdat ik gelijk andere dieren kan bestellen, maar het loont soms de moeite om bij Breyershop.nl te kijken, paarden zijn goedkoper dan bij MPV [ kijk bv. naar Snowman] en verzendkosten zijn maar 4,95 ..... daarbij is Marktplaats en/of e-bay ook altijd een goede plek om te kijken... :D

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-16 14:33

Mijn eerste aanschaf van 2016 *\o/*
EMMA, Fell pony [ maar ik vind het net een kleine Fries :D ]
Afbeelding

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-16 09:51

*\o/* Gefeliciteerd, welke is het geworden?

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 15:33

Mooie paardjes komen weer voorbij...Seven ....mag ik vragen hoe jij dat haar bevestigd aan het lijf? Vind het er mooi uitzien!

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 23:21

Wat ontzettend knap.....ik wil graag een fjord met 'echte' manen en staart...erg moeilijk, maar lijkt mij zo mooi om te doen. Ben mij al aan het verdiepen in het vinden van een goede body en een lijstje voor mpv heb ik ook al nu nog de stap nemen om het daadwerkelijk te gaan doen. Eraan denken is 1 ding maar het doen is wat anders....

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-18 23:59


"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 19:54

Blijf zoeken naar de 'like' knop maar die is hier niet.... Ben benieuwd wat kleur met ze gaat doen...

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-18 22:03

JoycexEnya schreef:
Wauw dat tuig zo mooi. <3

Ik wil heel graag de fjord en tinker. Maar helaas nergens te vinden.

Hierboven ook wauw <3

The breyer fjord is nog te vinden bij van modelpferdeversand , niet de Henry maar de Chocolad. Wel prijzig ik geloof 45,00 euro

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 22:23

Vandaag deze gewonnen op ebay....was er al een poosje op zoek naar....dus ik ben blij! Breyer Silver wolf ( henry)- jubileum uitgave uit 2000

Afbeelding

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:01

Oke....KAKETOE!!!!!! *\%/* <3 wie-wat-hoe..... Ik verzamel kaketoes maar deze ken ik niet....merk?

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"

Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 21:32

Marcella schreef:
O die heb ik ooit ergens in Duitsland gekocht, maar is geen Breyer maar een kaars.

Gaaf! Weer eentje voor op mijn zoeklijst. Dank je wel

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"


Jetteke4

Berichten: 125
Geregistreerd: 29-07-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-18 12:17

Mijn silver wolf ( model henry) is ondertussen gearriveerd vanuit Engeland en ondertussen een tweede Henry die ik wil gaan "customizen'. Is daar trouwens een goed Nederlands woord voor?

"If you can't say something nice.....don't say nothing at all"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers