[VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Re: [VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-18 20:51

Ik ben ook bezig met het sparen voor een paard, maar ik heb met mezelf afgesproken dat ik pas wanneer ik klaar ben met school (incl. universiteit) een paard ga kopen. Ik wil dat ik niet het paard weg hoef te doen omdat ik ga studeren. Wel heel leuk topic, ik herken mezelf wel een beetje in je!

Cum tacent, clamant.


Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-18 20:59

murphypower schreef:
Ik was ook zeker van plan om te investeren in een goede opleiding! ik zit nu in het 2e van Gymnasium en daarna wil ik gaan studeren voor dierenarts.


Ik ben nu ook in leerjaar 2 van het gymnasium én ik wil ook studeren voor dierenarts :')

Cum tacent, clamant.

Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-18 17:10

murphypower schreef:
hihi leuk! Misschien komen we elkaar nog een keer tegen :D


Wie weet ;)

Cum tacent, clamant.


Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 16:08

YB_VD schreef:
Ik lees al een tijd in volle afwachting mee. Je doet me erg denken aan mezelf op jou leeftijd. Mijn ouders vertelde mij ook dat ik een paard mocht kopen, mits ik die zelf betaalde. Ik had het helemaal uitgedacht, 300 lijstjes gemaakt van wat ik allemaal nodig had (had net zoals jij 1000 extra gerekend als 'potje' voor eventuele dierenartskosten), stalling uitgezocht etc. Helaas is het mij niet gelukt en ben ik niet verder gekomen dan +/- 150 euro :') Het idee was leuk, de uitvoering wat minder haha.

Wel ben ik erachter gekomen dat als het mij wel was gelukt en ik in de eerste of de tweede klas (ik doe ook gymnasium) een paard had aangeschaft, ik dit al snel niet meer had gered kwa tijd. Maar goed, dit is op te lossen met bijvoorbeeld een bijrijder of iets dergelijks.

Ik kan haast niet wachten, ik gun het je zo. Hoeveel heb je nu gespaard en hoeveel moet je nog? Is het einde al in zicht? Ik ben heel erg benieuwd, en petje af voor je doorzettingsvermogen.


jep... inderdaad :j

Cum tacent, clamant.

Evocative

Berichten: 158
Geregistreerd: 25-07-17

Re: [VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 17:45

Yess ik heb nu ook een krantenwijk! Ik kon de mijne van een vriendin overnemen, en die woont een straat verderop :D
Ik kan de straten doen die zowat om mijn straat liggen en ik zal zo'n 21 euro per maand verdienen!

Cum tacent, clamant.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers