[VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sxnnelenix

Re: [VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 22:15

Ten eerste; super veel respect dat je zelf aan het sparen gaat!

Er is een topic; wat kost een paard nou daadwerkelijk. Misschien kun je je daarin verdiepen! Mijn ouders zijn iedere maand al gauw €600 kwijt... plus een hoog aankoopbedrag..... kunnen je ouders je niet financieel steunen? Anders hou je jezelf voor de gek de komende 10 jaar naar mijn idee.

Ps dit is absoluut niet als negativiteit bedoeld! Ik heb enorm veel bewondering voor je en ik weet als geen ander hoe geweldig een eigen paard is (meestal dan hahaha) Y;(

Sxnnelenix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 22:38

@nessie 1 paard op niet een hele luxe stal, met alles erbij komen wij wel in ieder geval tot de 500 . Gelukkig heb ik de mazzel met mijn ouders. Maargoed het gaat hier om de TS en wat dat betrefd sluit ik me volledig aan bij vhgoedeleven: je komt er wel, maar besef wel dat het lang kan gaan duren helaas......

Sxnnelenix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 17:27

murphypower schreef:
@sanso Bedankt! Ik vond 600 ook wel veel maar ligt ook aan de regio denk ik hier heb je een luxe pensionstal voor 150/200 euro

Dit was nog een van de goedkoopsten uit de regio :j daarnaast les ik voor ong 200€ dus dat telt inderdaad snel op. Natuurlijk KAN het goedkoper maar het kost gewoon veel. Naast de vaste lasten zijn er ook nog onverwachtste kosten. Wat ook eerder genoemd wordt als tip (weet zo niet meer door wie): KEUREN! Zo voorkom je hoge onverwachtste kosten. De kosten voor op de foto zijn ook al rond de 200 als je het hele paard op de foto wil, maar een operatie red je met 200 niet hoor :P

Lief van je vriendin! Met hulp van je ouders eebij moet het kunnen lukken inderdaad. Succes nog

Sxnnelenix

Re: [VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 22:46

@floor_03 kijk eens in het topic; wat kost een paard daadwerkelijk. Daar zie je wat je ongeveer kwijt zal zijn. Keuren kost meestal per foto rond de 40-50. Maar met 1 foto ben je er helaas niet... 4 benen, een hals, rug etc. Tel maar op O:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie