[VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

fienfin

Re: [VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 20:31

Ik volg dit zeker! Namelijk hetzelfde hierzo, maar ik dacht dat je pas een vakantiejob kon nemen vanaf het jaar wanneer je 16 word?

fienfin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-18 18:30

DeMolenhoek schreef:
fienfin schreef:
Ik volg dit zeker! Namelijk hetzelfde hierzo, maar ik dacht dat je pas een vakantiejob kon nemen vanaf het jaar wanneer je 16 word?

Ben je een belgische? De wetgeving in Nederland ligt namelijk helemaal anders. Ze mogen vroeger werken maar verdienen een stuk minder in vergelijking met belgen die een vakantiejob hebben op 16.

Niets is onhaalbaar ts. Het is maar wat je zelf wilt! Wil je een sobere sterke pony op een wei of een deftig sportpaard op een stalling met binnen en buiten piste, alles verschild, ook qua prijs! Ik ben voor 3 paarden €150 per maand kwijkt aan eten. De weide heb ik na jaren kunnen aankopen. Daarvoor betaalde ik €50 per maand per halve hectare. Je ziet maar, het hoeft niet super duur te zijn :)

Inderdaad! Oh dat wist ik niet, hier is het namelijk zo dat je pas kan werken in het jaar wanneer je 16 wordt. :) Lijkt me wel een stukje comfortabeler zodat je al vroeger kan beginnen, ik vrees namelijk dat het in het in de derde graad van het middelbaar een beetje een hectische boel gaat worden om bij te kunnen sparen. :')

Maar veel succes TS, ik volg zeker mee! Ik ben nu 14 dus ik kan niet wachten tot 2019 zodat ik kan beginnen sparen, goede moed! <3

fienfin

Re: [VOLG]Sparen voor een paard als tiener

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 18:03

Goed bezig TS, ik wens je veel succes! :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie