niet te doen!

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nessinator
Berichten: 1782
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 20:06

Mijn eerste ponys zijn van mij geworden omdat ze precies deden wat TS beschrijft dat haar pony doet. Eerste trapte iedereen de stal uit, stik chagrijnig naar andere paarden zowel in het land als onder het zadel, die was gewoon helemaal versleten. Tweede had mensen van zijn rug af werken tot een kunst verheven, iets dat DIRECT ophield toen hij een passend zadel op zijn rug kreeg.
De manege voor gehandicapten waar ik hielp, liet zijn paarden altijd goed nakijken inclusief het tuig, en daar heb ik dit soort dingen nooit meegemaakt. Kan je ook niet hebben op zo'n manege.
Ik sluit mij dus aan bij mijn voorgangers: klinkt alsof TS's pony pijn heeft.



nessinator
Berichten: 1782
Geregistreerd: 02-08-13
Woonplaats: Gelderland

Re: niet te doen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 16:06

Mijn pony wist ook dat als hij iemand van zijn rug af had dat hij klaar was en terug naar stal mocht, maar toen er een ander, passend zadel op hem kwam was hij van de een op de andere dag braaf. Hij wist hoe het moest, maar na dat andere zadel erop is gekomen, heeft hij nooit meer moedwillig iemand van zijn rug af gewerkt. Paarden zijn eigenlijk nooit koppig, het zit gewoon niet in ze om expres vervelend/koppig/gemeen te zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers