geschikt paard zoeken

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

geschikt paard zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-17 15:24

Eindelijk na heel lang zeuren mag ik een eigen paard kopen van mijn ouders *\o/* . Ik heb ondertussen genoeg geld om dit te financieren. Daarom vroeg ik mij nu af wat een leuk ras of type paard is voor mijn eerste paard. Ik heb al best veel ervaring en heb meerdere verzorgpaarden gehad. Ik houd van een paard dat lief is op stal en met poetsen. Tijdens het rijden vind ik het wel leuk als er wat pit en eigenwijsheid inzit. Verder maakt het mij niet zo erg uit hoe het paard eruit ziet.
Ik ben dus echt superblij en wil me wel goed informeren voor ik een paard koop :j


Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

Re: geschikt paard zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-17 15:43

Heel erg bedankt! Ik wil recreatief gaan rijden, maar ik vind het wel leuk om af en toe een sprongetje te maken.

Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

Re: geschikt paard zoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-17 15:53


Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-17 16:03

bigone schreef:
Salvatore2 schreef:
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... =mympBuyer

Dit vond ik overkomen als een leuk paard! Persoonlijk vind ik marktplaats niet echt de meest geweldige site, maar uitproberen kan natuurlijk altijd.

Mocht je voor zoiets gaan, compleet laten keuren inclusief foto's, kost je ongeveer 700 euro maar kan veel ellende voorkomen. Heb je ervaren mensen in je omgeving? Want met 14 ben je zeker aangewezen op volwassenen. En de belangrijkste tip, wees wantrouwig en blijf opletten.


Mijn oom al heel veel paarden gekocht/gehad. Hij is vroeger staleigenaar geweest.

Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-17 21:49

anjali schreef:
Salvatore2 schreef:
https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... =mympBuyer

Dit vond ik overkomen als een leuk paard! Persoonlijk vind ik marktplaats niet echt de meest geweldige site, maar uitproberen kan natuurlijk altijd.

Als je die leuk vindt en je kunt hem betalen,wat let je om te gaan kijken? Het lijkt mij ook een fijn paard als alles waar is wat in de advertentie staat.


Bedankt, ik denk dat ik zeker ga kijken en dan zien of de advertentie ook klopt :)

Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-17 07:55

odilekk schreef:
Ik zag net deze pony op de bokt markt voorbij komen. Komt aardig in de buurt van wat je zoekt volgens mij :)

Dankjewel ziet er inderdaad leuk uit.

Salvatore2

Berichten: 11
Geregistreerd: 02-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-06-17 10:18

Eight schreef:
Financieren je ouders de stalling mee? En bij ziektekosten? :)

Ja, we hebben een soort afspraak dat zij de stalling financieren. Ziektekosten willen ze voorschieten maar moet ik terugbetalen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers