Je soulmate gevonden, maar...

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imke1

Berichten: 130
Geregistreerd: 10-07-16
Woonplaats: Tussen mijn buren

Je soulmate gevonden, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-17 17:09

Hey bokt

Ik heb een klein probleem... begin juli verhuizen wij naar een huis met stallen en weide. Op dit moment hebben wij nog geen paard maar het is wel de bedoeling om paarden te houden.
Het probleem is dat ik mijn once in a lifetime horse al gevonden heb ( nu komt er vast commentaar dat ik nog te jong ben enz maar geloof me maar gewoon :o ik weet waar ik over typ ;) )
Ze staat in de manege waar ik rij en is echt mijn maatje.. ze is natuurlijk niet goedkoop... en boven ons budget aangezien we net verhuist zijn en meerdere paarden/ pony's nodig hebben aangezien ze niet alleen kunnen staan natuurlijk.
Ik ben op 3 juli 16 en het is de bedoeling dat ik meebetaal. Ik wil echt heel graag dat dit oaard bij ons zou komen wonen..
nu vraag ik me af of jullie tips hebben qua geld bijverdienen of andere ideetjes :j :)
Ik hoop dat jullie iets weten :) ik ben namelijk niet klaar om al afscheid van haar te moeten nemen...

Groetjes

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Je soulmate gevonden, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:18

Geld bijverdienen? Dat is toch niet zo moeilijk te verzinnen? Neem een krantenwijk, ga vakkenvullen bij de appie, ga op kinderen passen, honden uitlaten... Zou je zelfs nog kunnen combineren op één dag. :+

Iselda

Berichten: 1753
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Noord-Holland Noord

Re: Je soulmate gevonden, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:24

Je wordt bijna 16 zeg je, dan mag je ook in kledingwinkel/supermarkt/McDonald's en weet ik veel wat nog meer werken.

Trouwens, McDonald's mag nu ook al ;)
Ik denk dat je op je 15e al best een hoop kan, ik werkte op mijn 15e bij de Hema.

FatCat

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-01-17
Woonplaats: NB

Re: Je soulmate gevonden, maar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:37

Gewoon een baan zoeken?

Als je nou gewoon begint met deze pony te kopen + een shet als gezelschap - dan ben je toch niet veel kwijt? Hoeveel kost die manege pony?

Shaoud

Berichten: 49
Geregistreerd: 03-05-17
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 17:44

Ochtendkrant verdient erg goed, ik verdien €190 per maand en mijn wijk is 40 min lopen. Dat is wel 6 dagen per week voor 7 uur de krant in de bus doen :D

Edit: vakkenvullen bij de AH levert ook een leuk centje op, zou je ook nog kunnen combineren met een krantenwijk ( Bij de AH verdien je meer dan bij andere supermarkten ).