Oster glansborstel

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MadeliefKyan

Berichten: 2
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Nederland

Oster glansborstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-16 03:00

Hoi!
Per 1 januari heb ik een verzorgpony. Zelf ben ik opgegroeid met paarden en weet daarom ook dat het altijd beter is als alle paarden eigen borstels en dergelijke hebben (I.V.M ziektes). Dus ging ik op zoek op internet en vond ik een mooi merk met strakke borstels in de kleuren van mijn shetlander hengst en de kleur die goed hem staat. Van dit merk zijn verschillende pakketten in verschillende kleuren. De kleur die ik zoek is niet te vinden in een pakket dus heb ik alles bij elkaar gescharreld en heb zo mijn eigen pakket gevormd. Helaas ontbreekt een glansborstel en ik heb het liefst dat deze van het zelfde merk is als de rest.

Dus mijn vraag is:
Is er een Oster glansborstel of heb ik heb ik mijn tijd aan een nutteloze zoekopdracht besteed?
Ik hoor het graag! <3

P.S. Het is echt niet te veel voor mij om voor een koppige shetlanderhengst te zorgen, ik ken hem al een tijdje :j

Afbeelding

Bananas

Berichten: 209
Geregistreerd: 28-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-16 13:00

http://www.ej.nl/paard/poetsen-toilette ... Aq1Y8P8HAQ

Bij de epplejeck hebben ze roze en blauw en als je op internet zoekt kom je ze overal tegen in verschillende kleuren.

Ze hebben ook verschillende varianten bij agradi, huisdiersuper, ruitersport sissi, en stalapotheek.

MadeliefKyan

Berichten: 2
Geregistreerd: 25-12-16
Woonplaats: Nederland

Re: Oster glansborstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-16 15:12

Bedankt!
Weet je misschien of ze ze ook ergens in het rood hebben. Die kan ik namelijk echt niet vinden!
|o