[VOLG] lange dag..

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Flqqr

Berichten: 32
Geregistreerd: 29-10-16

[VOLG] lange dag..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-16 01:43

Heyhey, vandaag weer een blogje. Suc6 met lezen! *\o/*
~
Ik ben vandaag erg vroeg naar Moon geweest, rond half 12 liep ik al in de stallen daar.
Dat kwam omdat ik een engels opdracht moest doen over/bij Moonlight. En ik dacht ik doe dat gelijk. Daarna ben ik de stallen uit gaan mesten, dat viel aardig mee.
Normaal ligt in de stal van de paarden een puinzooi, maar nu was ik binnen 7 mij klaar bij 1 stal, haha new record! En jaa ze poepen hun hele stal onder...

Hierna heb ik moonlight uit de wei gehaald en gepoetst, omdat de andere bijrijdster mij ging helpen met rijden. Heb ik het zadel erop gelegt en hoofdstel. Omdat ik wss binnenkort een wedstrijd ga doen op hem, wil ik effentjes oefenen! Dat ging aardig goed, alleen rij ik op verkeerde been nog steeds. Daarna moest die andere bijrijdster weg, voor een dinner ofz, dus toen heb ik Moon op stal gezet met zijn deken om.

Ik was vamdaag echt in een schoonmaak bui dus ik ging met de bezem de spinnenraggen/webben weg halen! Stuk mooier!!

Daarna ben ik met Moon nog wat in de bak gaan lopen en grondwerk gaan doen. Ik heb trouwens gevraagd om een naturel horsemanship boek dus ik hoop dat ik die krijg. Uiteindelijk liep die echt te kloten omdat hij de wei in wou, dat kan ik wel begrijpen haha.

Hij rende als een speer met vreugde bokken weg! Heerlijk gezicht.

Hier nog een paar fotos :



Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



••••

Nou dat was mijn blogje, hopelijk vond je het leuk! <3

Arabier

Berichten: 2920
Geregistreerd: 01-03-16
Woonplaats: wonderland

Re: [VOLG] lange dag..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 10:16

Leuk! Let gewoon op het binnebeen: als die naar voren gaat moet jij zitten,en bij galop, het binnenbeen moet veder naar voren gaan, succes!!

Mandareina
Berichten: 73
Geregistreerd: 10-06-15
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-16 17:35

madhatter schreef:
Let gewoon op het binnebeen: als die naar voren gaat moet jij zitten,en bij galop, het binnenbeen moet veder naar voren gaan, succes!!

Dit dus ^ :')

Flqqr

Berichten: 32
Geregistreerd: 29-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-16 20:38

Mandareina schreef:
madhatter schreef:
Let gewoon op het binnebeen: als die naar voren gaat moet jij zitten,en bij galop, het binnenbeen moet veder naar voren gaan, succes!!

Dit dus ^ :')


Dankjee <3