Paarden YouTube video ideeën

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
peachyparis

Berichten: 56
Geregistreerd: 03-04-16

Paarden YouTube video ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 18:23

Hoi allemaal!

Ik heb een YouTube kanaal over paarden, maar nu mijn verzorgpony is verhuisd, ben ik een beetje inspiratieloos.. Heeft iemand misschien een idee over wat voor onderwerpen ik een video kan maken zonder dat ik daadwerkelijk een paard hiervoor nodig heb? Evt. andere ideetjes zijn voor later ook welkom :+

Voor de nieuwschierige Aagjes onder ons; mijn YouTube kanaal heet 'Paris Fleur' :j

Alvast bedankt <33

Piuni

Berichten: 982
Geregistreerd: 20-06-11

Re: Paarden YouTube video ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 18:25

Misschien wat Do It Yourself dingetjes? Heb je niet perse een paard voor nodig maar kan natuurlijk wel paardgericht zijn.

peachyparis

Berichten: 56
Geregistreerd: 03-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 21:00

marijacindy schreef:
Misschien wat Do It Yourself dingetjes? Heb je niet perse een paard voor nodig maar kan natuurlijk wel paardgericht zijn.

Dit is wel leuk ja! Wat zullen jullie leuk vinden om te zien? Miss iets van touwhalster, leadrope, hoefbalsem ofzo? Idk haha

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:05


peachyparis

Berichten: 56
Geregistreerd: 03-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 21:26

Ghostattack schreef:
[HK] Vloggende bokkers nemen YouTube over!

Misschien kun je hier wat inspiratie opdoen? :)

Wat een leuke topic! Zodra ik door de 25 'normale' berichten heen ben zal ik ook wel ff meepraten (nieuw op bokt haha..).

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Paarden YouTube video ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:27

Laten zien wat er in je poetskist zit? :P

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 21:36

Hey Paris, we komen elkaar echt overal tegen :) Eerst youtube, toen insta en nu bokt . Mss is een muziekvideo maken een leuk idee? Ik vind het zelf erg leuk om te maken en om muziekvideos van andere mensen te bekijken.
Gr. Isabella

peachyparis

Berichten: 56
Geregistreerd: 03-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 18:25

BeSen schreef:
Laten zien wat er in je poetskist zit? :P
Heb ik laatst gedaan! :Y)

peachyparis

Berichten: 56
Geregistreerd: 03-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-16 18:27

iza_things schreef:
Hey Paris, we komen elkaar echt overal tegen :) Eerst youtube, toen insta en nu bokt . Mss is een muziekvideo maken een leuk idee? Ik vind het zelf erg leuk om te maken en om muziekvideos van andere mensen te bekijken.
Gr. Isabella
Hey!! Ja idd, ik ben ook wel echt fan van je video's <3 Muziekvideo's zijn idd leuk, die ga ik ff aan m'n lijstje toevoegen (miss waarom paardrijden een sport is ofz?). We moeten ook snel eens afspreken om een collab te doen of iets! *\o/*

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:08

peachyparis schreef:
iza_things schreef:
Hey Paris, we komen elkaar echt overal tegen :) Eerst youtube, toen insta en nu bokt . Mss is een muziekvideo maken een leuk idee? Ik vind het zelf erg leuk om te maken en om muziekvideos van andere mensen te bekijken.
Gr. Isabella
Hey!! Ja idd, ik ben ook wel echt fan van je video's <3 Muziekvideo's zijn idd leuk, die ga ik ff aan m'n lijstje toevoegen (miss waarom paardrijden een sport is ofz?). We moeten ook snel eens afspreken om een collab te doen of iets! *\o/*


Jaaaa!
goed idee *\o/* /3

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Paarden YouTube video ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 15:26

Ik zit momenteel met hetzelfde probleem;
https://www.youtube.com/channel/UCz0MTT ... t_Ql2ahuew

Ik raad je aan geen video te makeen over waarom paardrijden een sport is, er zijn toch best veel ruiters die het vervelend vinden om dit soort video's te zien verschijnen. Vooral de vergelijkingen die in zo'n video worden gebruikt, bijvoorbeeld dat voetballers mietjes zijn kan veel haat opwekken. Vind het zelf ook niks. Natuurlijk kan je wel een video maken en uitleggen welke spieren je gebruikt, hoeveel je calorieën je verbrand, wat je naast sturen allemaal doet. En dan natuurlijk zo interessant en leuk mogelijk, geen saaie spreekbeurt zeg maar!

Misschien kan je rondvragen of je bijvoorbeeld bij een manege een pony kan gebruiken voor bijvoorbeeld een poetsvideo?

Succes! :)

peachyparis

Berichten: 56
Geregistreerd: 03-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-16 17:32

AlwaysH schreef:
Ik zit momenteel met hetzelfde probleem;
https://www.youtube.com/channel/UCz0MTT ... t_Ql2ahuew

Ik raad je aan geen video te makeen over waarom paardrijden een sport is, er zijn toch best veel ruiters die het vervelend vinden om dit soort video's te zien verschijnen. Vooral de vergelijkingen die in zo'n video worden gebruikt, bijvoorbeeld dat voetballers mietjes zijn kan veel haat opwekken. Vind het zelf ook niks. Natuurlijk kan je wel een video maken en uitleggen welke spieren je gebruikt, hoeveel je calorieën je verbrand, wat je naast sturen allemaal doet. En dan natuurlijk zo interessant en leuk mogelijk, geen saaie spreekbeurt zeg maar!

Misschien kan je rondvragen of je bijvoorbeeld bij een manege een pony kan gebruiken voor bijvoorbeeld een poetsvideo?

Succes! :)


Ja idd, daar heb je wel gelijk in. Ik vind het zelf ook vervelend als dat soort vergelijkingen worden gebruikt, maar het is - zoals je al zei - wel een idee om een soort onderzoekje te doen over wat je allemaal gebruikt / verbruikt! En ik ga ook even bij de manege rondvragen of ik daar een pony mag lenen, dankjewel :j

Ik heb trouwens vandaag een shoplogje van van alles en nog wat erop gezet, ik zal ffies kijken of ik het linkje kan vinden!

Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Paarden YouTube video ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:38

Heb je alle video's met Ray eraf gehaald Chantal?

SeaSide

Berichten: 2307
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Groote Keeten

Re: Paarden YouTube video ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 17:45

Wauw leuke video's edit je! Misschien kan je wat raws zoeken op youtube en daar een muziek video van maken.

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-16 18:09

BeSen schreef:
Heb je alle video's met Ray eraf gehaald Chantal?


Ja.

peachyparis

Berichten: 56
Geregistreerd: 03-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-16 17:15

SeaSide schreef:
Wauw leuke video's edit je! Misschien kan je wat raws zoeken op youtube en daar een muziek video van maken.

Aw dankjewel! <3 Dat is wel leuk ja, ik zal ff kijken!

kirstenxluuk

Berichten: 2
Geregistreerd: 25-10-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-16 11:20

hey wij zitten ook met hetzelfde probleem :(

Evitje073

Berichten: 7
Geregistreerd: 23-09-17
Woonplaats: Vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:19

kirstenxluuk schreef:
hey wij zitten ook met hetzelfde probleem :(


ja ik ook |( /3

RiverHunter

Berichten: 438
Geregistreerd: 30-11-16
Woonplaats: Huizen

Re: Paarden YouTube video ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:36

mischien bakken voor paarden ofzo allemaal dingen zoals paarden brownies ofzo

wilmatj

Berichten: 2418
Geregistreerd: 13-07-07
Woonplaats: oudewater

Re: Paarden YouTube video ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-17 09:59

Als je een beetje handig bent kun je DIY video's maken. Dekjes maken, touwhalster maken, paardenhaar siraad maken dat soort dingen?

Lwh9
Berichten: 5
Geregistreerd: 31-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 00:36

Hoi ik heb ook me eigen youtube kanaal gaat over een paard kopen en me eigen paarden op zetten. Maar wat ook een leuk idee is om mensen te interviewen bijvoorbeeld paardrijden met gehandicapten een mail sturen.