~ parelli
~ mennen
~ vrijheidsdressuur
~ rijden
~ buitenrijden
~ springen
~ longeren
alvast bedankt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_sterrevinny schreef:hooi ! ik vroeg me af : wat heb je eigenlijk allemaal nodig voor een eigenpony al wil je dit gaan doen :
~ parelli
~ mennen
~ vrijheidsdressuur
~ rijden
~ buitenrijden
~ springen
~ longeren
ik wil alleen maar positive reacties ! alvast bedankt
) want wanneer je niet eens weet wat je nodig hebt bij het rijden betwijfel ik of je ook wel weet wat een pony daadwerkelijk nodig heeft
Dit is niet om jou af te kraken , het kan best zijn dat je het niet weet, ik bedoel ik kon ook niet lezen en schrijven bij m'n geboorte maar voor een eigen pony heb je echt al heel veel ervaring nodig.
chantalnadia schreef:Als je een forum plaatst op Bokt kan je geen positieve reacties afdwingen:P
Maar een goed passend spring- of veelzijdigheids zadel is we een must, ook een goed passend hoofdstel.
Maar dat weet je waarschijnlijk al.
Voor de spullen kan je maar beter een lijstje maken want wij Bokkers kunnen uren doorpraten hier over;)
en ja , ik weet een bijpassend zadel en hoofdstel enz. maar gewoon voor de leuk stelde ik die vraag _Femkeeex schreef:Als je niet weet welk harnachement je moet gebruiken bij het rijden , springen of longeren weet je dan eigenlijk wel wat een pony nodig heeft qua basis enz. Hoeveel rijervaring heb je al ? Mits je ouders / verzorgers hebt die verstand hebben van paarden zou ik er niet aan beginnen ( niet negatief bedoeld)
_sterrevinny schreef:hooi ! ik vroeg me af : wat heb je eigenlijk allemaal nodig voor een eigenpony al wil je dit gaan doen :
~ parelli
~ mennen
~ vrijheidsdressuur
~ rijden
~ buitenrijden
~ springen
~ longeren
alvast bedankt

KittyDylan schreef:Als je niet weet wat je voor 'rijden' nodig hebt.. ben je dan wel toe aan een pony?
Je hebt iig een zadel, hoofdstel en dekje nodig. Voor buitenritten heb je heus geen ander harnachement nodig.
(Sorry voor als dit bot overkomt)