nog meer mensen die sirieus rijden met een shetlander?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:36

Dat een pony zich nog 'uitleeft' betekent niet dat je er nog goed op past. Een pony zal echt niet snel aangeven dat je te groot bent. Hierin moet je gewoon luisteren naar mensen die er verstand van hebben, en voor jezelf bepalen of je wel op je pony wilt rijden als je er eigenlijk te groot voor bent. Dit zou ik namelijk niet aanraden... :(

Do more of what makes you happy



MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:43

[***] schreef:
isawessels00 schreef:
maarja, zoals ik al zei. niemand hoeft te zeggen dat ik te groot ben. en dat ik n grotere pony moet zoeken slaat nergens op. denk je dat ik dat niet wil? ik mag blij zijn dat ik de kans heb dat ik überhaupt nog kan rijden.

Als je geen commentaar wil hebben moet je geen topic openen meid. Je bent gewoon te groot, jammer, maar je kan beter leren van het 'commentaar' als je het beste voor heb met de shetlander.


Hierin ga ik mee. Je weet dat als je te groot bent, dat je hier ook commentaar op zult krijgen. So be it. Doe er iets mee of niet, maar nogmaals dat een pony zogenaamd 'vrolijk' wordt van het zadel betekent niet dat het goed voor hem is. Je moet gewoon in dit geval naar de feiten kijken en niet naar hoe jij het ervaart.

Do more of what makes you happy

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 14:49

isawessels00 schreef:
oke ik ga wel stoppen met rijden. flauw dat bokt even alles verpest en me zo de grond in boord. ik zal jullie het wel laten weten als saffier depresief ofzo word doordat hij nu amper meer wat doet. want wandelen en vd vind hij zo saai als de pestt


Niemand boort jou de grond in? We geven je alleen duidelijk aan dat je beter kunt stoppen met rijden, om blijvende schade aan je pony te voorkomen. Je zoekt alleen maar excuses en legt de schuld bij anderen. Maar goed, het is jouw pony en jouw keuze hoe je deze behandeld dussehh :')
Laatst bijgewerkt door MissFloorx op 06-07-15 14:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Do more of what makes you happy

MissFloorx

Berichten: 767
Geregistreerd: 27-07-12

Re: nog meer mensen die sirieus rijden met een shetlander?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-15 13:45

TS, ik wil na het zien van je laatste foto even mijn excuses aanbieden. Op deze foto vind het nog wel passen, voor een tijdje. Het is misschien geen ideaal plaatje maar het kan wel nog. Sorry voor mijn misschien vervelend overkomende reactie en nog veel plezier met je leuke pony!

Do more of what makes you happy


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers