nog meer mensen die sirieus rijden met een shetlander?

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:37

isawessels00 schreef:
je hoeft niet te reaeren dat ik te groot ben btw. ik plaats wel even een filmpje van een buitenrit en dan zien jullie hoe hij zich uitleeft


Paarden laten het niet gauw merken als de arbeid voor hun te zwaar of teveel is. ;)

Gewoon een leuk bijrijdertje voor je shet zoeken die er netjes op past en wie weet wil die er wel serieus mee aan de slag.
Kun je het toch nog meemaken vanaf de zijlijn, en zelf misschien ook een paardje zoeken waar je op past? :)
Of ga met je shet een andere tak van de sport 'serieus' bedrijven, de mogelijkheden zijn eindeloos..


Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:39

isawessels00 schreef:
maarja, zoals ik al zei. niemand hoeft te zeggen dat ik te groot ben. en dat ik n grotere pony moet zoeken slaat nergens op. denk je dat ik dat niet wil? ik mag blij zijn dat ik de kans heb dat ik überhaupt nog kan rijden.


Is je pony er ook blij mee dan, dat je er nog op rijd? :)
Denk dat je hem veel blijer maakt met werken aan de hand. ;)

Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:45

isawessels00 schreef:
hij hinnikt en komt naar me toe rennen zodra hij het zadel ziet, ik merk aan hem dat hij het super leuk vind dusseh


Dusseh... ik hoop dat je verstandig genoeg bent en wens je nog veel plezier met je pony. Al dan niet er naast.. ;)

Paris_
Berichten: 2121
Geregistreerd: 12-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-15 13:56

Bokt is bokt en ja soms is bokt niet leuk, maar uiteindelijk heeft iedereen het beste met je pony voor, daar durf ik op te wedden. :)

Vooral met dit weer kun je toch vast een hoop andere leuke dingen doen met je pony?
Zwemmen, waterspelletjes, picknicken,.. met een beetje creativiteit kom je een heel eind.
Ken je Joyce en Jaydee de Vos van Horse Charms? Zij doen aan Horse Agility, ook met een kleine pony.
Met hele simpele dingen (o.a. deze regenboogsproeier https://www.kruidvat.nl/regenboogsproeier/p/3473058) hebben ze hun eigen Horse Agility parcours gemaakt.

Hier staan ook nog wel leuke obstakels en tips op.. http://www.horse-agility.nl/index.php/2 ... -obstakels


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 5 bezoekers