Een eigen paard!!

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

femie
Berichten: 158
Geregistreerd: 19-03-05
Woonplaats: alkmaar

Re: Een eigen paard!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-05 13:52

hejj,

ik zal er nog ff mee wacten zoals al ge zegt is maak eerst je school af en als je dan genoeg geld heb koop je je eigen paard. ik heb op dit moment een verzorgpaard en een verzorgshet. ik betaal maar 15 euro in de maand en ik mag er alles mee doen. ik ga gewoon zo vaak heen als ik wil en als ik niet kan dan is dat geen probleem. en nu ik deze 2 paardjes verzorg zie ik ook dat het best moeilijk is om en eigen paard te hebben, en ik zal je vertellen me moeder vroeg half jaar geleden of ik een eigen paard wilde toen heb ik nee gezegt, want ten eerste gaat er vet veel tijd in zitten Misselijkijden, poesten, stallen schoon maken enzovoort. ten tweede moet je als je op vakantie gaat iemand zoeken die je paard doet, en dat is soms best moeilijk. dus ik denk dat het beste is als je gewoon eerst een leuke verzorgpony zoek en als je dan je school af gemaakt heb een eigen paard koopt.... Tong uitsteken

groetjes femie

2 juli naar amerika toe, lekker weer naar Twister en de rest van de lieve paardjes. maar helaas moet ik 30 augustus weer terug:'( maar na me examen ga ik er wonen:P:D:D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 2 bezoekers