Wat is het stoutst wat jouw paard gedaan heeft?

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 18:31

Het weideseizoen was net afgelopen, maar pony was het niet mee eens. Sterk als hij is (fjord) trekt hij me mee naar de wei, waar dus een busje achteruit reed en ik in de dode hoek langskwam. Gelukkig dat [naam] goed gemikt, anders was ik nu een kleedje in zijn box... Daarna heeft hij er wel flink van langs gekregen, gestoorde opoe dat hij is.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 11:13

Ohja nog een paar van vroeger, toen reed ik hem nog niet: In de stapmolen stil blijven staan, wachten totdat er een vriendje langskomt en gezellig meerennen,of helemaal niet meer lopen, waterkoker uit de kast getrokken en er tegenaan trappen, op buitenrit was hij het zat, zocht een parkeerplekje en is knap de sloot achteruit ingeparkeerd, tijdens zijn manen knippen steeds met zijn koppie op en neer gaan, en hij heeft een aantal dekens gesloopt. Net voordat hij zijn stal in mag gaan poepen, fijn, dan mag ik dat weer opruimen! Achteruitlopen tijdens het poetsen en dan kijken van: 'Mag ik een snoepje, kijk eens hoe knap ik achteruit kan lopen!' Hij trapt regelmatig tegen de poetskist en vreet alles op wat hij tegenkomt. Wat een lief engeltje is het toch!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers