voltige, waar kan je komen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xlisaloveyou

Berichten: 338
Geregistreerd: 20-10-12

voltige, waar kan je komen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 00:37

hoiiHoii,

ik heb n vraagje,, ik en een vriendin Kelsey willen een beetje trucjes op de paarden gaan doenn,, heeft iemand nog tipss? en waar kan je overal op je paard staan op 'druk' op zetten?

Kus Lisa&Kelsey <3

Kimara_00
Berichten: 1632
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 14:05

Misschien kan je hulp vragen aan een ervaren iemand, je moet wel weten wat je doet
Weet je hoe je paard erop reageert? Sommige paarden houden er niet zo van, het zou wel kunnen als je een braaf paard hebt.
Ik zou er ook iemand bij halen die jullie kan helpen, en iemand die je paard kan longeren.
Als je paard het nog nooit gedaan hebt, goed blijven belonen als die braaf is.
Je kan het beste les krijgen, maar anders staan er in boekjes of op internet denk ik ook wel informatie, over de verschillende dingen die je kan doen.
Ik zou vooral niet moeilijk beginnen.

Bij alle oefeningen je armen, handen, vingers, benen, voeten, tenen enz. gestrekt houden.
Als je gaat staan, of op je knieën gaat, moet je niet op de ruggengraat staan maar daar naast.

Het is moeilijk om zomaar even in 1 x alles uit te leggen.
Ik kan wel meer tips geven en/of dingen uitleggen, als je nog meer vragen hebt; stuur me maar een pbtje :) (ik doe zelf ook aan voltige)

xlisaloveyou

Berichten: 338
Geregistreerd: 20-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 16:00

Kimara_00 schreef:
Misschien kan je hulp vragen aan een ervaren iemand, je moet wel weten wat je doet
Weet je hoe je paard erop reageert? Sommige paarden houden er niet zo van, het zou wel kunnen als je een braaf paard hebt.
Ik zou er ook iemand bij halen die jullie kan helpen, en iemand die je paard kan longeren.
Als je paard het nog nooit gedaan hebt, goed blijven belonen als die braaf is.
Je kan het beste les krijgen, maar anders staan er in boekjes of op internet denk ik ook wel informatie, over de verschillende dingen die je kan doen.
Ik zou vooral niet moeilijk beginnen.

Bij alle oefeningen je armen, handen, vingers, benen, voeten, tenen enz. gestrekt houden.
Als je gaat staan, of op je knieën gaat, moet je niet op de ruggengraat staan maar daar naast.

Het is moeilijk om zomaar even in 1 x alles uit te leggen.
Ik kan wel meer tips geven en/of dingen uitleggen, als je nog meer vragen hebt; stuur me maar een pbtje :) (ik doe zelf ook aan voltige)

Okee, fijjnn! We hebben een heel lief paard, diee heeel braaf is met longeren, we zijn nu ook al wat trucjes aan het doen waar ik gewoon naast hem loop ! :)

Kimara_00
Berichten: 1632
Geregistreerd: 30-01-12
Woonplaats: Leiden

Re: voltige, waar kan je komen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:53

Ik heb je even een pbtje gestuurd :)