Ik ben zo blij!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Ik ben zo blij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-12-13 22:20

Haai Bokkers!

Vorige week ging ik weer eens na 2 maanden langs bij mijn vorige bijrijd pony.
Toen kreeg ik te horen dat het nieuwe meisje hem nog niet helemaal aankon, en of ik afentoe in wou vallen. Tuurlijk wou ik dat!
Dinsdag vroeg de eigenaar of ik woensdag wou komen rijden, leek me erg leuk :) Toen kreeg ik dus te horen of ik hem elke woensdag wou rijden.
En gister kreeg ik een w'app dat het nieuwe meisje op hun verzoek is gestopt, en toen ik vandaag weer kwam rijden vroeg hij of ik hem weer volledig wou doen.

Eerst ben ik vanwege te weinig tijd daar weggegaan (moest elke dag komen) maar nu hebben we een afspraak dat ik 2 keer doordeweeks kom rijden en 1 keer in het weekend.

Echt ik ben enorm enthousiast en heb enorm veel zin om vanaf januari te starten, en selecties te gaan rijden!

Hier een foto van vandaag :)

(overigens niet mijn laarzen, mijn laarzen lagen nog op stal van waar mijn eigen pony staat)
Afbeelding


sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 22:11

aerdenhout1 schreef:
Je zoekt voor je eigen pony een verzorgster omdat je geen tijd hebt, maar neemt er wel een bij rijd paard bij voor enkele dagen?????
De logica ontgaat mij hiet!


Omdat ik eerst een paard zou gaan doen, maar ik had de klik er niet mee. Later kwam deze pony dus weer terug in me leven (De pony die ik nu weer rijd dus)

Voor mijn eigen pony ben ik overigens te groot, en vind ik het leuk als er iemand wel plezier in heeft om te longeren en eventueel rijden :j
De pony waarvoor ik iemand zoek, is eigenlijk van mijn moeder (we hadden haar verkocht, later heeft me moeder haar terug gekocht ivm dat ze bij een handelaar terecht is gekomen)


sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Re: Ik ben zo blij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 22:12

Dank jullie wel :D
Ben zelf ook echt enorm blij dat ik Oniro weer terug heb :)

sannedeedee1

Berichten: 1970
Geregistreerd: 17-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-13 22:40

emilyslaluna schreef:
Super leuk! Ik ben blij voor je.

Maar is dit niet de 2e topic over hetzelfde onderwerp?


Dankjewel :D
Maar ja ik had eerst deze, toen had ik gevraagt of deze verwijderd kon worden, maar op mijn goede is dus een slotje gezet :(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 bezoekers