Scheren.. welke dekens?!

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Gummybear
Berichten: 1818
Geregistreerd: 01-08-12

Scheren.. welke dekens?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 11:45

Hallo bokkers.
Ik wil mijn shet misschien ooit over een paar jaartjes laten scheren. Ik men met haar en ook loopt ze onder het zadel, met een wintervacht is dit erg onhandig. Ik zit wel te al te denken hoe'ga ik haar laten scheren ? De benen en hals laat ik zoiezo lekker een vachtje opzitten. graag tips, wat is handig als je ment en rijd? En, welke dekens heb ik nodig. Ik heb een regendeken, met een fleece deken onder de regendeken ook een 100 grams ongeveer denk ik , een 200 grams heb ik, een 300 grams kan ik denk ik wel vervangen door een 200 grams en een zweetdeken . Klopt dit ?? Ik heb hier echt geen verstand van, daarom vraag ik het hier, ik heb dus ook geen zin in beledigende reactie's dat het dom is dat ik dat denk enz. :+ maar, welke dekens heb ik dus nogmeer nodig als ze geschoren zou worden ?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Groetjes Lonneke! :)


_Gummybear
Berichten: 1818
Geregistreerd: 01-08-12

Re: Scheren.. welke dekens?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 12:31

Iemand?
Sorry.. ik weet het.. ik ben ongeduldig.. het spijt me zo ben ik.. :(

_Gummybear
Berichten: 1818
Geregistreerd: 01-08-12

Re: Scheren.. welke dekens?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 21:00

Dankje. Hou je het hierop of komt er met de sneeuw enz. Er meer grams op? En, ze staat dag en nacht buiten. ;) ohja. Nog een laatste veaag aan je hihi. Hoeveel grams is je onderdeken, als je dat toevallig weet?

_Gummybear
Berichten: 1818
Geregistreerd: 01-08-12

Re: Scheren.. welke dekens?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 21:18

Bedankt voor de tip hierboven. Welke dekens zal ik dan in de toekomst kopen als ik alleen 200 g heb?

_Gummybear
Berichten: 1818
Geregistreerd: 01-08-12

Re: Scheren.. welke dekens?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-12-13 21:35

Dus eigelijk alleen een 100 en 300 grams staldeken? En de hals zou ik wel willen scheren maar met mijn dekens zonder hals kan dat niet hihi


_Gummybear
Berichten: 1818
Geregistreerd: 01-08-12

Re: Scheren.. welke dekens?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-13 07:34

Patty14 : tuurlijk. In de gaten houden doe ik altijd ;)

Bedankt voor alle reactie's. Ik heb besloten om drie onderdekens te kopen 100, 200 en 300 grams en die doe ik dan onder mn 200grams winterdeken of met warmere dagen onder mn regendeken (met hals)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot en 2 bezoekers