Verzorgpony uit het hoofd zetten

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 20:22

Ik zie dat je bij mij in de buurt woont, woon zelf in Zwolle. Kan je daar anders niks leuks vinden of is dat te ver?

Echt uit je hoofd zetten hoeft denk ik niet, je vind vast wel iets leuks. En dan zou ik eerst kijken hoe het gaat en of je genoeg tijd heb voor je huiswerk. Dat kan je ook tegen je ouders zeggen, als het niet lukt kan je er altijd mee stoppen. Desnoods spreek je een proeftijd bij diegene af (doen wij wel altijd) zodat iedereen kan kijken of het werkt.. Dan weet je meteen of je genoeg tijd hebt.



Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-13 20:36

Beniesje schreef:
Jets schreef:
Ik zie dat je bij mij in de buurt woont, woon zelf in Zwolle. Kan je daar anders niks leuks vinden of is dat te ver?

Echt uit je hoofd zetten hoeft denk ik niet, je vind vast wel iets leuks. En dan zou ik eerst kijken hoe het gaat en of je genoeg tijd heb voor je huiswerk. Dat kan je ook tegen je ouders zeggen, als het niet lukt kan je er altijd mee stoppen. Desnoods spreek je een proeftijd bij diegene af (doen wij wel altijd) zodat iedereen kan kijken of het werkt.. Dan weet je meteen of je genoeg tijd hebt.


Zwolle is niet te ver, het probleem is dat ik echt niks kan vinden.. :')

Ik heb mijn ouders ook verteld dat ik school heel belangrijk vindt. Ik wil net zo graag dat als zij dat willen 3VWO halen! :) Dus mocht het echt niet werken met een verzorgpony dan zou ik inderdaad gewoon moeten stoppen, hoe jammer dat ook is, dat heb ik ze verteld. :j

Maar ik heb het dus ook nog niet kunnen proberen. En daar zit ik mee, als ik nou inderdaad weet dat ik het echt niet red, dan kan ik daar vrede mee hebben. Maar om iets op te geven, zoals mijn vader dus het liefste wil dat ik doe, dat vind ik maar niks. Ik ga niet zomaar iets opgeven wat me super lijkt om te doen zonder het geprobeerd te hebben. :')



Heb je je advertentie op marktplaats staan? Ik had dat toen ook en kreeg best veel reacties op. Niet iedereen die een verzorgster zoekt plaatst ook echt een advertentie, ik kreeg juist reacties van mensen die zelf niets hadden staan op marktplaats. Vind je het ook belangrijk dat je veel kan rijden etc dan? Of vind je alleen het verzorgen zelf ook leuk?

Als ik jou was zou ik gewoon bij mensen aanbellen, nee heb je en ja kun je krijgen. Misschien vind je daar wel iets leuks mee! En jammer dan als die mensen het raar vinden, je ziet ze waarschijnlijk toch nooit meer terug daarna, haha..

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 21:42

Beniesje schreef:
Ik zat er inderdaad over na te denken om mijn advertentie ook op marktplaats te zetten, daar kijken misschien ook net wat meer mensen op dan op de BM. Rijden is zeker niet mijn eerste prioriteit.. Zou leuk meegenomen zijn, maar hoeft niet. Ik vindt longeren, freestylen en wandelen enzo ook erg leuk! En aanbellen denk ik dat ik binnenkort inderdaad maar een keertje ga doen. Die mensen zie ik inderdaad dan toch waarschijnlijk nooit meer terug, en de kans op een ja is er natuurlijk wel.


Dan heb ik misschien wel wat voor je.. Ik doe je even een pb ;)

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Verzorgpony uit het hoofd zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 22:03

Ah oke, had je net een heel verhaal gestuurd haha :') Maar leuk dat je wat hebt ;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers