Verzorgpony uit het hoofd zetten

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

GroteSnuffel

Re: Verzorgpony uit het hoofd zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:15

je heb vast wel ergens in de buurt (een paar) van die huizen met een paardje/pony'tje erbij. heb lef en bel aan! het werkt verbluffend goed :j als ze niet thuis zijn, doe een briefje in de bus met je mailadres en wat je allemaal kan enzo. plaats ook een advertentie op marktplaats, je weet het maar nooit! wat ook nog wel eens werkt is een beetje socializen op maneges, stoeterijen, stallen etc. als mensen jou kennen en je heb misschien iets goed opgelost op stal, weten ze je te vinden! succes!

Mijn passie, niet zo maar een hobby, omgaan met deze prachtige dieren. Wat ik zo gaaf vind is de ultieme samenwerking tussen mens en dier. Controle over één van de sterkste en machtigste dieren op Aarde. Het sierlijke dier dat de wereld zo veranderd heeft. Een paard.

GroteSnuffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:19

haha nee hoor, heb ik ook zat gedaan. soms, heb je pech en vinden ze het niks. soms heb je succes en heb je in een keer een verzorgpaardje! nee heb je, ja kan je krijgen toch?! :)

Mijn passie, niet zo maar een hobby, omgaan met deze prachtige dieren. Wat ik zo gaaf vind is de ultieme samenwerking tussen mens en dier. Controle over één van de sterkste en machtigste dieren op Aarde. Het sierlijke dier dat de wereld zo veranderd heeft. Een paard.

GroteSnuffel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 21:22

haha dat weet ik :P je zal zien, als je volhoud dan krijg je vanzelf succes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie