Warme RIJlaarzen.

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Warme RIJlaarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 19:40

Hoi iedereen. Ik ben op zoek naar warme rijlaarzen. Ik heb namelijk leren jodhpurs, maar die zijn best koud en ook niet wterdicht. Weet iemand dus een niet al te dure laars die warm en waterdicht is?


CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 19:47

Ik pn het persoonlijk toch wel liefst niet te duur maken. Ik moet het zelf betalen, dus vijftig euro is hier écht het maximum. Ik weet dt het helemaal niet veel is, maar het is voor de winter, in de zomer draag ik jodphurs en heb ik er ook niks aan, dan vind ik het boven de vijftig euro te duur. Toch bedankt!


CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 19:52

Volgens mij is het wel echt leer, er zitten echter van die veters in, daar glipt het water altijd tussendoor. Daarbij wil ik graag laarzen, jodhpurs zijn soms niet hoog genoeg in de modeer. ;)

Zijn die van ariat niet erg duur?

Antje: Ja, daar ben ik me van bewust, daarom dat ik ook echt naar rijlaarzen opzoek ben. :)

CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Warme RIJlaarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-13 20:47

De eerste wil ik sowieso niet, ik vind het toch ook een risico o daar mee te rijden.
Naar die 2 de laars kan ik eens kijken.
Ik had ook van iemand gehoord net dat die gewone rubbere rijlaarzen aandeed en dan wollen inlegzooltjes. Iemand die hier ervaring mee heeft?

CharlievdH

Berichten: 1314
Geregistreerd: 22-03-12

Re: Warme RIJlaarzen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-13 19:41



Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers