fjord na jaren berijden wat te doen

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 23:32

Heb je les met haar? Een instructrice kan je misschien helpen met de opstap problemen en dergelijken. Daarnaast ook even het zadel en eventueel haar rug na laten kijken, misschien heeft ze pijn.
Haar "onderdaniger" maken, dus dat ze meer respect voor je heeft, doe je vooral door echt consequent te zijn. Doet ze iets wat ze van jou niet mag? Laat haar dit merken. Loopt ze door je heen? Zet haar stil, en terug achteruit. In wat voor situaties moet ze onderdaniger worden? Je kunt ook aan de gang gaan met grondwerk om wat meer een band te krijgen en te zorgen dat ze je meer gaat respecteren :)
Wordt ze verder niet bijgevoerd? Krijgt ze alleen maar gras?
Wat betreft de eerste twee punten denk ik dat dat dingen zijn waar een hoefsmid naar moet kijken.

Hoe je foto's kunt plaatsen kun je hier vinden http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Hoe_p ... oto.27s.3F

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten



NienkeV1994

Berichten: 4489
Geregistreerd: 09-01-13
Woonplaats: Tilburg

Re: fjord na jaren berijden wat te doen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 23:53

Heeft je vriendin er echt verstand van? Anders zou ik toch een professional laten komen voor het zadel

Paard Optimaal - onafhankelijk voedingsadvies voor paarden
Bestel mijn e-book 'Ingrediënten in Paardenvoeding' over de 50 meest voorkomende ingrediënten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers