Waar ik nu even mee zit...

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melk123
Berichten: 159
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: Varik

Waar ik nu even mee zit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 20:17

Beste bokkers,

Ik heb besloten dat ik mijn hart moet volgen en die wilt niks liever dan mijn leven delen met (een) geweldig(e) paard(en). Hier hoort o.a. kunnen paardrijden bij. Ik heb nu een vz schet van 22 maar zij houd het jammer genoeg niet lang meer vol... alleen de gedachte alleen al doet mijn hard breken. Ik ben al verder gaan zoeken naar een ander plekje, deze gevonden alleen willen deze mensen dat ik perse kan rijden, maar dat hoeft voor mij helemaal niet, toch is het een supper leuk plekje en zou ik er graag willen verzorgen, dit heeft mij overgehaald nogmaals aan mijn moeder te vragen of ik op paardrijles mag, maar antwoord geven doet je niet, ze draait er dan altijd om heen,.. Ik vind dit gewoon super vervelend want het voelt verboden mijn dromen waar te maken, .. -O-
Heeft iemand tips?
des noods krijg ik een nee, maar dan weet ik dat het gewoon zo is, en niet steeds die onduidelijkheid,
xx Melanie

Siepie
Berichten: 5671
Geregistreerd: 28-10-09

Re: Waar ik nu even mee zit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:19

Jij hebt duidelijkheid nodig. Vertel eens aan je moeder hoe vervelend jij je voelt dat je geen duidelijkheid krijgt en dat je graag een duidelijk antwoord wilt.

NaomiJouke
Berichten: 1076
Geregistreerd: 29-02-12
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:20

Vinden je ouders het te duur?
Kan je zelf niet anders een gedeelte meebetalen(zakgeld ,verjaardag geld ,opa's en oma's etc.)

melk123
Berichten: 159
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: Varik

Re: Waar ik nu even mee zit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 20:21

de prijs is het niet, ik heb eerst op dansles en gitaarles gezeten, dat was samen 30 euro per week, nu zit ik alleen nog op gitaarles 15 euro, dus aan de prijs licht het volgens mij niet dan ,

Caro27
Berichten: 23
Geregistreerd: 29-01-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:36

Ik zou zeggen, praat erover met je moeder. Misschien helpt het als ze een keer meegaat naar de eigenaar van het paard. Ik weet niet wat haar redenen zijn om het uit te stellen, maar misschien heeft dat met de rijles te maken die je blijkbaar moet hebben van de eigenaar.
Misschien kan de eigenaar je moeder helpen om haar gerust te stellen wat betreft kosten etc. Ik zou ook even vragen of het verzorgen van het paard het probleem is of de rijles.
Laatst bijgewerkt door Caro27 op 07-11-13 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

melk123
Berichten: 159
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: Varik

Re: Waar ik nu even mee zit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 20:39

caro, je zet me aant het denken, mijn moeder heeft vroeger ook paardgereden maar als ik daar over begin switcht ze altijd snel van onderwerp, mijn vriendin rijd op een niet fnrs herkende stal, daar zouden we een keer kunnen kijken maar ik denk niet dat dat slim is ofwel?

Caro27
Berichten: 23
Geregistreerd: 29-01-13

Re: Waar ik nu even mee zit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:41

Tja, ik weet niet hoe het zit met je moeder. Ik denk dat ik zelf gewoon om duidelijke redenen zou vragen zodat je weet wat nou het probleem is.

Lumea

Berichten: 1357
Geregistreerd: 16-08-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:43

Zeg tegen haar dat je het vervelend vindt dat ze de vragen over paardrijden, zowel over jou als over haar, ontwijkt. Dat je duidelijkheid wilt hebben.
Misschien heeft je moeder vroeger iets meegemaakt met paardrijden waardoor ze nu een beetje bang is om jou op paardrijden te zetten? Bang dat hetzelfde dan gebeurd, maar dan met jou..

melk123
Berichten: 159
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: Varik

Re: Waar ik nu even mee zit...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-13 20:48

dankje kim, ik ga het er weer op wagen vanaaf, ik houd jullie op de hoogte, xx

dalena

Berichten: 3117
Geregistreerd: 28-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:24

Kim_14 schreef:
Zeg tegen haar dat je het vervelend vindt dat ze de vragen over paardrijden, zowel over jou als over haar, ontwijkt. Dat je duidelijkheid wilt hebben.
Misschien heeft je moeder vroeger iets meegemaakt met paardrijden waardoor ze nu een beetje bang is om jou op paardrijden te zetten? Bang dat hetzelfde dan gebeurd, maar dan met jou..



ik dacht precies hetzelfde..