breyer paarden!!!!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 19:44

Er blijft genoeg over voor de JAH lezers, want naast de Connaisseurs (gelimiteerd en alleen in zeer beperkte oplage en via een loterij te krijgen) bleef Breyer ook de JAH SR uitgeven. Pamplemousse was daar bijv. een van, als JAH lezer kon je die gewoon bestellen en dan kreeg je hem ook. Prijs daarvan was dan ook wat schappelijker dan voor die Connaiseurs. Ik heb niet gehoord dat ze die gingen schrappen, alleen de Connaisseurs.

http://identifyyourbreyer.com/JAH/Pamplemousse.htm

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:35

Cassidy schreef:
Er blijft genoeg over voor de JAH lezers, want naast de Connaisseurs (gelimiteerd en alleen in zeer beperkte oplage en via een loterij te krijgen) bleef Breyer ook de JAH SR uitgeven. Pamplemousse was daar bijv. een van, als JAH lezer kon je die gewoon bestellen en dan kreeg je hem ook. Prijs daarvan was dan ook wat schappelijker dan voor die Connaiseurs. Ik heb niet gehoord dat ze die gingen schrappen, alleen de Connaisseurs.

http://identifyyourbreyer.com/JAH/Pamplemousse.htm


Cassidy ben jij trouwens lid van de JAH??
Zo ja, heb je dan weleens een Connaisseur gewonnen??? :D
Lijkt me wel gaaf als je die wint! :#

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:43

Ik ben nooit lid geweest van de JAH, en heb nooit een Connaisseur gewonnen. Ik heb wel een aantal JAH SR kunnen scoren via een kennis van me. Maar de tickets voor de Connaisseurs hebben ze mooi zelf gehouden (en de modellen die ze er mee hebben gewonnen ook :D)

Ik vond niet iedere Connaisseur even mooi, en degene die ik wel mooi vond, daar is heel moeilijk aan te komen. Op een of andere manier willen die 1000 Euro mijn portemonnee niet uit voor een stukje plastic...

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 08:33

Cassidy schreef:
Ik ben nooit lid geweest van de JAH, en heb nooit een Connaisseur gewonnen. Ik heb wel een aantal JAH SR kunnen scoren via een kennis van me. Maar de tickets voor de Connaisseurs hebben ze mooi zelf gehouden (en de modellen die ze er mee hebben gewonnen ook :D)

Ik vond niet iedere Connaisseur even mooi, en degene die ik wel mooi vond, daar is heel moeilijk aan te komen. Op een of andere manier willen die 1000 Euro mijn portemonnee niet uit voor een stukje plastic...


Ja dat kan ik begrijpen, dat is inderdaad erg veel geld! :j
Het is denk ik ook veel leuker om van da geld meerdere modellen te kopen. :D

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 21:46

Mmmm, het is wel een beetje stil op deze topic. :z
Ik zie alleen nog Cassidy reageren(of weet de rest niets te reageren???) :D
Wie volgen dit echt nog eigenlijk (ik in ieder geval wel) *\o/* ??

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 23:35

Ik ben hier ook aanwezig, meerdere malen per dag houd ik allerlei topics op Bokt in de gaten, waaronder deze :) reden waarom ik weinig post is omdat ik niet zoveel nieuws te melden heb.

Waar ik op dit moment wel mee bezig ben, is om een nieuw zadel te gaan maken op Traditional formaat, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik nu precies wil maken en ben nog referentie materiaal aan het verzamelen. Het idee is om een volledig werkend middeleeuws tuig te maken, met alle toeters en bellen er op. Maar ik ben momenteel met behulp van een Nederlandse 'ridder' (oftewel, een vriendelijke bokker die aan jousting doet, en mij wil helpen met mijn project :D ) uit aan het vogelen wát ik nu precies ga maken en in welke stijl. Er zit nogal verschil in fantasy, 15e eeuwse, 12e eeuwse, en huidige zadels die voor jousting (= riddertournooien) worden gebruikt en ik wil wel alles in één stijl houden.

Dus ik wil óf het gehele set in 15e eeuwse stijl, of 12e eeuwse stijl, en geen mengelmoesje van allerlei stijlen dwars door elkaar heen. Het moet wel chique blijven en historisch correct zijn :D verder ben ik niet veeleisend O:)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 00:17

Nou ja, mij had je iig wel gezien. Ik denk dat echt Breyer verzamelaars op één hand te tellen zijn hier op bokt. Snap ik ook wel, uiteindelijk is het het kostenplaatje dat mee gaat spelen. Veel nieuwe modellen komen er niet bij op dit moment, maar wat ik heb, daar kan ik intens van blijven genieten.

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 08:45

Telpeva schreef:
Ik ben hier ook aanwezig, meerdere malen per dag houd ik allerlei topics op Bokt in de gaten, waaronder deze :) reden waarom ik weinig post is omdat ik niet zoveel nieuws te melden heb.

Waar ik op dit moment wel mee bezig ben, is om een nieuw zadel te gaan maken op Traditional formaat, maar ik ben er nog niet helemaal over uit wat ik nu precies wil maken en ben nog referentie materiaal aan het verzamelen. Het idee is om een volledig werkend middeleeuws tuig te maken, met alle toeters en bellen er op. Maar ik ben momenteel met behulp van een Nederlandse 'ridder' (oftewel, een vriendelijke bokker die aan jousting doet, en mij wil helpen met mijn project :D ) uit aan het vogelen wát ik nu precies ga maken en in welke stijl. Er zit nogal verschil in fantasy, 15e eeuwse, 12e eeuwse, en huidige zadels die voor jousting (= riddertournooien) worden gebruikt en ik wil wel alles in één stijl houden.

Dus ik wil óf het gehele set in 15e eeuwse stijl, of 12e eeuwse stijl, en geen mengelmoesje van allerlei stijlen dwars door elkaar heen. Het moet wel chique blijven en historisch correct zijn :D verder ben ik niet veeleisend O:)


Wouw zeg ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden!!! :j
Ik wil wel wel zien hoe het uiteindelijk gaat worden :D
Word vast heel mooi +:)+

KylaLover

Berichten: 2216
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: ergens in de buurt van nergens

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 21:38

ik volg het hier ook nog steeds hoor, maar ben vooral meelezer. Heb ook weinig te melden aangezien er weinig nieuws komt nu omdat ik flinke dierenartsrekeningen heb voor Don :s

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 00:01

Ik lees hier ook mee en heb zelf ook wel Breyer maar op dit moment weinig nieuws te melden. Ik zit ook meer in het algemene modelpaardenforum moet ik zeggen want heb naast Breyer ook Schleich en een paar Painted Ponies.

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-12 08:39

Cassidy schreef:
Nou ja, mij had je iig wel gezien. Ik denk dat echt Breyer verzamelaars op één hand te tellen zijn hier op bokt. Snap ik ook wel, uiteindelijk is het het kostenplaatje dat mee gaat spelen. Veel nieuwe modellen komen er niet bij op dit moment, maar wat ik heb, daar kan ik intens van blijven genieten.



ja dat snap ik. Ik ben nu juist op dit moment mijn collectie aan het uitbreiden :#

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 18:35

Hoi
even een vraagje:
Ik las ergens dat de weathergirl paardjes omdat ze bij de treasure hunt horen, na deze productie 5 jaar worden bewaard voordat ze weer in de nieuwe lijn komen, klopt dat???
Wel jammer als dat zo zou zijn want ik heb nu geen geld om een traditional te kopen, hihi. :P

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:01

De mold wordt idd pas weer in 2016 gebruikt. Dus als je wat wilt, en je wilt ze redelijk goedkoop hebben, moet je nu kopen, of rekening houden met hogere prijzen later. Of idd wachten tot 2016

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 09:21

Cassidy schreef:
De mold wordt idd pas weer in 2016 gebruikt. Dus als je wat wilt, en je wilt ze redelijk goedkoop hebben, moet je nu kopen, of rekening houden met hogere prijzen later. Of idd wachten tot 2016


Oke dat word dan een lening aanvragen bij mijn ouders! :$
Maar het probleem is: welke van de 3???
Sunny vindt ik denk ik te gewoon dus dan gaat het tussen Storm en Cloudy.
Maar de kleur van Cloudy lijkt wel op de Four Seasons 2010 Treasure Hunt - Summer en deze wou ik eigenlijk ook kopen dus dan blijft Sorm over maar deze is nergens meer nieuw verkrijgbaar in een winkel, behalve als ik deze alle3 wil kopen maar daar heb ik echt niet genoeg voor over. ;(
Weet iemand waar ik deze wel kan kopen????

Maar het probleem is dus vooral dat ik al op jacht was naar deze breyers:
Kanaretah
Cloud Nine
Fun Foals Collector's Event
Dappled Grey Stallion
nog een paar stablemates

Bix chex to cash
Four Seasons 2010 Treasure Hunt - Summer
en
Salinero
en nog een paar andere stablemates heb ik al gezien in verschillende winkels, welke ik vooral moet hebben zijn toch wel 2 sets van de geheim veulen stablemates en dan nog de peruvian paso light grey.
en dan zit ik nog te dubben over de weathergirl


ohohoh, zo slecht voor mijn portemonee maar de 'breyer gekte' is toch wel helemaal aangeslagen bij mij en als je dan ziet wat voor een leuke breyers er allemaal voor het grijpen liggen (zoals de breyers van de 2e lijst) word je echt helemaal gek! :):)
Maar ik kan(en mag) natuurlijk niet al mijn spaargeld uitgeven, dat snap ik wel, maar het is zooo moeilijk! :j
dus
Wie kan mij helpen met deze keuzes????

Telpeva

Berichten: 14718
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 13:10

Haha, misschien een start maken met modellen in te kopen die op het punt staan om uit de collectie te gaan? die heb je nu misschien nog hier en daar te koop, na een tijdje wordt dat toch lastiger.

Ikzelf wil nog graag ooit Noelle (het 2008 kerst paard), en nog wel een paar anderen maar die anderen zijn denk ik nog wel redelijk makkelijk te krijgen. Maarja, het geld he :D Wat ik mezelf een tijdje terug voorgenomen heb, is dat ik alleen modelpaarden ga kopen van het geld dat ik haal uit de verkoop van mijn repaints, customs, en zelfgemaakt tuig. Als zelf verdiend extraatje, zeg maar :)

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 17:03

Telpeva schreef:
Haha, misschien een start maken met modellen in te kopen die op het punt staan om uit de collectie te gaan? die heb je nu misschien nog hier en daar te koop, na een tijdje wordt dat toch lastiger.

Ikzelf wil nog graag ooit Noelle (het 2008 kerst paard), en nog wel een paar anderen maar die anderen zijn denk ik nog wel redelijk makkelijk te krijgen. Maarja, het geld he :D Wat ik mezelf een tijdje terug voorgenomen heb, is dat ik alleen modelpaarden ga kopen van het geld dat ik haal uit de verkoop van mijn repaints, customs, en zelfgemaakt tuig. Als zelf verdiend extraatje, zeg maar :)


ik heb noelle ergens nieuw op een website gezien voor 32,50 in plaats van 42.50. Ik kan je die website wel geven als je wilt??
maarja dan moet ik dus nog komen aan Storm maar ik kan deze nergens vinden.
cloud nine, kanaretah, en de dapple grey stallion zijn het moeilijkst te krijgen, tenzij ik ze uit amerika haal, maar daar heb ik het geld niet voor.
Ik denk dat ik zowiezo voor Four Seasons 2010 Treasure Hunt - Summer *\o/* ga en als ik storm kan krijgen(nieuw zou helemaal geweldig zijn) zou dat ook erg leuk zijn :j
Dus weet iemand waar ik deze weatergirl kan krijgen (behalve ebay en amerika, dat is te veel gedoe voor mij)???


Maar ook nog even een vraagje:
Komen er nog nieuwe breyers voor dit jaar aan of is dit alles???

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 01:20


nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 08:27

Cassidy schreef:
Heel sneu om te lezen dat Roxy is overleden:
http://stacywestfallhorseblog.com/2012/ ... -happened/


ja idd ik vond het altijd zo gaaf om de filmpjes op youtube te kijken, ik kon het gewoon niet geloven hoe zij altijd op dat paard bleef zitten echt heel gaaf
die twee hadden echt een hele goede band met elkaar :j

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 08:31

Maar weet iemand waar ik de weather girl Thunderstorm nog kan krijgen???

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:11

nikki23 schreef:
Maar weet iemand waar ik de weather girl Thunderstorm nog kan krijgen???


Helemaal niemand??? :?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 21:27

Ik denk dat je er niet omheen kunt om het via Ebay USA te gaan proberen. MPV heeft hem alleen nog staan met dat groepje van 3 en via Ebay Duitsland kan ik ook niets vinden.

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 17:40

Cassidy schreef:
Ik denk dat je er niet omheen kunt om het via Ebay USA te gaan proberen. MPV heeft hem alleen nog staan met dat groepje van 3 en via Ebay Duitsland kan ik ook niets vinden.


mmmm, via ebay gaat het hem even niet worden en bij MPV ook niet, een groepje van 3 is veels te duur :j

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-12 23:00

Je kunt altijd nog proberen twee te verkopen.
Heb je iig de barcodes (en kun je het gratis model aanvragen, weet niet of dat nu nog kan)
en Thunderstorm die je zo graag wilde.

nikki23

Berichten: 109
Geregistreerd: 11-01-12
Woonplaats: ....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 16:16

Cassidy schreef:
Je kunt altijd nog proberen twee te verkopen.
Heb je iig de barcodes (en kun je het gratis model aanvragen, weet niet of dat nu nog kan)
en Thunderstorm die je zo graag wilde.


dat zou idd nog kunnen, 2 verkopen, maa zo gauw mn moeder het prijskaartje 150 euro ziet, schiet ze helaas helemaal in paniek :(
de barcodes kunnen sinds januari niet meer worden ingevoerd helaas :n

ik weet het ook gewoon niet meer, ik denk dat het gewoon onmogenlijk is om thunderstorm de krijgen voor een redelijke prijs, zonder ebay :(:)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: breyer paarden!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 21:19

Tja, had je even sneller moeten zijn.
Hij komt wel weer te koop, maar goedkoper gaat hij niet worden.