Frustratie

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

lovehannah

Berichten: 422
Geregistreerd: 05-12-09

Frustratie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 20:37

Hi,

ik stuit weer op een probleempje van mezelf. Ik ben gister uitgegaan en vanochtend wakker geworden beetje duf en een blaasontsteking op zak. Dus het zat allemaal niet echt mee. Ik had wel zin om naar m'n paardje te gaan. Maar vervolgens rijden in de buitenbak voor pensionklanten twee manegeruiters met manege pony's die ze niet echt onder controle hebben. En loopt mijn frustratie verder op. Paardje merkt dit en vervolgens reageer ik ook weer verkeerd en heb ik een paard dat niet lekker loopt.
Kan iemand mij een tip geven om die frustratie van me af te kunnen schuiven of iets waardoor het rijden er in ieder geval niet door wordt beïnvloed?
Alvast bedankt. :)

:wave:


lovehannah

Berichten: 422
Geregistreerd: 05-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-10 20:40

Naborah schreef:
Misschien eerst informeren waarom de manegeruiters in de des betreffende bak rijden? Doen ze het bewust, of hebben ze geen besef van de "voor pensionklanten" bak?


Daar gaat het in principe niet om, dat was meer om mijn verhaal te verduidelijken. Mijn vraag is meer hoe ik de frustratie van me af kan zetten. Want het gebeurd wel vaker en dan door iets wat niet op de manege gaande is.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers