jah ik ben helemaal happy !

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

jah ik ben helemaal happy !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-04 15:35

hallo....sanne uit india hier Knipoog


ik zit nu op een nederlandse club echt leuk alle nederlanders van bangalore ( plaats waar ik woon )komen dan samen....
nou iemand zag dat ik op bokt besig zag en zij...kom eens mee....nou die nam me mee naar een man die had een eigen paard...
volgend weekeind een keertje kijken mieschien...
het is in ieder geval een : arabieren spring manege ....( peh klinkt penny he ? Bloos)
je hebt er aleen maar arabieren en je krijgt springlessen....
nu is het dus te spraken te koimen dat ik daar een eigen paardje neer ga zetten.....160 euro permaan.....en wat daardan bij zit !!! :
hoefsmid
voer
dierenarts
stallen worden uitgemest
nemen het paard mee om elke dag even te grazen.

en ik koop er dan een van de manege.....dus een arabier...maarja daar ga ik natuurlijk eerst een tijdje op rijden tot ik er eentje goed genoeg ken.
je kunt ook goed buitenrijden daar!
....160 euro voor heel die rij die er staat dat is toch gewoon heeeleeeemaaaal niets !!!!!!

jullie mening daarover graag.
doeii...( ow jah ikke gah eerst wel goed een paard leren kennen voordat ik gah kopen en zo...enne als ik er een krijg nu nog niet maar ik ben gerwoon heeel blij Haha!)

Nee
Ik ben niet het onderschrift. Ik poets hier alleen Haha!



Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 11:54

haha nee ik heb het omgerekend...hier is het 3000 rupees per maand...
en nee natuurlijk is 160 weinig geld maar als je die lijst ziet wat je ervoor terug krijgt vind ik dat niets nee maarja mijn eigen mening....
enne mijn ouders gaan het betalen waarom vraag je dat Verward
heel erg bedankt voor de reacties...jullie zijn super sweet Knipoog Tong uitsteken

Nee
Ik ben niet het onderschrift. Ik poets hier alleen Haha!

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-04 11:55

Citaat:
en nee natuurlijk is 160 weinig geld


sorry ik bedoelde :

nee natuurlijk is 160 euro VEEL geld

Nee
Ik ben niet het onderschrift. Ik poets hier alleen Haha!

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-04 05:47

Citaat:
wel apart .. want als ik in je profiel kijk lees ik hele andere dingen Maar misschien zit ik er wel naast.. als dat zo is : viel spass!


wat bedoel je dan ?ja mijn profiel is nog niet verandert hoor....want ik ben nu al in india.


en natuurlijk mis ik evi nog heeeel erg maar nu ben ik toch wel weer blij natuurlijk....over2 uurtjes ga ik weer rijden!

Nee
Ik ben niet het onderschrift. Ik poets hier alleen Haha!

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 12:09

nou ik heb daar heel erg lang over nagedacht...eerst zij ik standaart nee maar nu ik er langer over na heb gedacht denk ik : 3 jaar is een lange tijd dus ook lang plezier...achter laten is natuurlijk niet leuk maar het is natuurlijk wel 3 jaar

Nee
Ik ben niet het onderschrift. Ik poets hier alleen Haha!

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-04 12:21

nee dat begrijp ik wel..maar ik vind het ook heel moeilijk....wat zou jij doen als je een arabier voor 3 jaar zou krijgen en daarna terug moest geven...jah geef jullie mening eens ??

Nee
Ik ben niet het onderschrift. Ik poets hier alleen Haha!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 4 bezoekers