shanaira schreef:Poekkie schreef:Mag ik vragen hoe jullie dat juist kunnen zien op die laatste vage foto? Ik zie een erg korte pas, achterbenen niet eronder gezet maar over de rug kan ik op die foto eig niet veel zeggen? Ik leer graag bij
Dit was tijdens mijn les gister, wanneer ze ontspannen loopt is het idd minder te zien![]()
Alsnog blijf ik erbij dat het erg veel met de vorm van haar rug te maken heeft.
[ [url=m/u4f76R.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5v1Wn0.png]Afbeelding[/url] ]
shanaira schreef:Poekkie schreef:Mag ik vragen hoe jullie dat juist kunnen zien op die laatste vage foto? Ik zie een erg korte pas, achterbenen niet eronder gezet maar over de rug kan ik op die foto eig niet veel zeggen? Ik leer graag bij
Dit was tijdens mijn les gister, wanneer ze ontspannen loopt is het idd minder te zien![]()
Alsnog blijf ik erbij dat het erg veel met de vorm van haar rug te maken heeft.
[ [url=m/u4f76R.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5v1Wn0.png]Afbeelding[/url] ]
Suliko schreef:Ik vind de laatste passend qua postuur, maar zou het zadel wel graag wat meer naar achter geplaatst zien worden, die valt nu behoorlijk op de schouder. Alleen heeft de pony een erg korte rug, dus ik vraag me af of het zadel niet te groot is en of een korter zadel niet te klein wordt voor de ruiter.
Poekkie schreef:Laatste vind ik echt een hele mooie combi.
Ben wel benieuwd naar het dekje op de laatste foto… nog nooit gezien in zo’n zadelvorm. Merk je daar verschil mee of is dat gewoon net wat je mooi vindt?
XRuby_SymmyX schreef:Suliko schreef:Ik vind de laatste passend qua postuur, maar zou het zadel wel graag wat meer naar achter geplaatst zien worden, die valt nu behoorlijk op de schouder. Alleen heeft de pony een erg korte rug, dus ik vraag me af of het zadel niet te groot is en of een korter zadel niet te klein wordt voor de ruiter.
Ik snap je punt ligt een kingsley D3 of D4 op via Country Mill. Op de foto lijkt ie ook iets te ver naar voren te liggen. Ik zal een andere keer nog eens een foto plaatsen.
Gebruikers op dit forum: EmilyT13, GrapeshotBot en 6 bezoekers