Kledinglijn

Moderators: Sica, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
BM_Stables
Berichten: 89
Geregistreerd: 17-05-19
Woonplaats: Gelderland

Kledinglijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-21 15:01

Voor school hebben wij een vrij ruimte waarin wij zelf producten dienen te maken. Ter ondersteuning van 1 product wilde ik graag kijken voor een eigen lijn trainingsshirtjes en eventueel zelfs rijleggings kijken. De ontwerpen heb ik, maar hoe vind je een goede betrouwbare leverancier die ook vanaf 100 stuks kan leveren voor een niet al te groot vermogen. Mocht ik de producten fijn vinden wil ik ze uiteindelijk ook op de markt uitbrengen, onder de naam van het platform ed. Is er toevallig iemand die mij een beetje op weg kan helpen met het zoeken van een leverancier? En hoe ik sommige dingen het beste kan aanpakken?

(het makkelijkste is dan denk ik om mij op insta een berichtje te sturen, daar reageer ik wss iets sneller op haha) Big thanks in advance!!


geerte

Berichten: 6987
Geregistreerd: 26-11-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Kledinglijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 15:05

Ik heb helaas geen antwoorden voor je. Echter wat is je budget?

Ook wil je antwoorden voor je vragen alleen maar naar je insta gestuurd krijgen? Of begrijp ik dit verkeerd?

Sometimes i wonder if all this is happening, because i didn't forward that email to 10 People.
[BM] Spelletjes spelen omgeving Amersfoort/Utrecht
geerte @ [BM] Online pubquiz

Lavje
Berichten: 2671
Geregistreerd: 10-11-04
Woonplaats: Hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-21 15:08

Dat ligt inderdaad vooral aan je budget.
Je dient rekening te houden met sampling, maaklonen, stofprijzen etc.
De stofprijzen lopen her en der flink op door tekorten in garens en veel stofleveranciers geven momenteel dag prijzen af.

Een lijn opzetten voor 100 of 1.000 stuks is evenveel werk voor een leverancier en is niet 123 geregeld.

Aangezien je starter bent, en jong, loop je de kans dat je een groot gedeelte vooruit zal moeten betalen omdat je nog geen financiƫle zekerheid kunt afgeven.
Als je het echt professioneel wilt aanpakken zal een inschrijving bij kvk ook noodzakelijk zijn.


BM_Stables
Berichten: 89
Geregistreerd: 17-05-19
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-21 15:32

geerte schreef:
Ik heb helaas geen antwoorden voor je. Echter wat is je budget?

Ook wil je antwoorden voor je vragen alleen maar naar je insta gestuurd krijgen? Of begrijp ik dit verkeerd?


Nee niet perse maar als iemand echt wilt helpen is het via instagram makkelijker!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers