Een verzorgpony?

Moderators: Sica, Neonlight, balance

 
 
Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Re: Een verzorgpony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-21 15:21

Oké, bedankt!
Het lijkt mij ook heel leuk om veijheidsdressuur te doen!


sofiepaard

Berichten: 16
Geregistreerd: 06-02-21
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 22:01

heyy, wat ik belangrijk vind is dat er een klik is tussen jou en het paard. zo ging het bij mij: ik ging op plekken in de buurt waar ik wist dat paarden stonden briefjes rondbrengen met wat informatie over mij plus mijn mail adres. ik had van tevoren gekeken welke plekken ik prettig zou vinden. na 2 dagen kreeg ik een mailtje van een van die plekken om een keer kennis te komen maken. dus ik ging met mijn vader daarheen. kennis gemaakt met de eigenaren en de paarden. afgesproken met de eigenaar om aan te kijkn hoe het zou gaan en of de klik er zou zijn. en nu verzorg ik mijn schatjes al een tijdje. belangrijk is dus waar jij naar opzoek bent en waar je je prettig bij voelt. ik rijd bijvoorbeeld niet op de paarden maar doe wel alles wat eromheen hoort. zoals ik al zei vind ik de lkik belangrijk. als de klik er niet is zal het voor jou en het paard een stuk minder leuk zijn. succes met je zoektocht xx

Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Re: Een verzorgpony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-21 14:47

Bedankt! Nu weet ik hoe je het (ook) kan doen!!

sharonas1

Berichten: 25
Geregistreerd: 07-04-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 16:29

Hi hi, ik heb een verzorggpaard! dus mocht iemand vragen hebben dan mag diegene gerust een pb berichtje sturen hoor :)


astrea

Berichten: 972
Geregistreerd: 18-04-06

Re: Een verzorgpony?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-21 17:42

Zelf 2 jaar geleden op zoek geweest naar een verzorgster met evt kans op rijden.
Iedereen die een berichtje hadden gestuurd, al die berichten goed doorgelezen en daar al een keuze gemaakt voor eerst 3 kennismakingen.
De eerst die kwam had ik gelijk geen gevoel bij ook haar terughoudend karakter zou gaan botsen met een van de dominante merrie. De tweede was erg brutaal en twijfelde hoe vaak ze wilde komen.
De derde kwam samen met haar moeder en waren zeer vriendelijk. Ook de pony's reageerden er fijn op haar. Inmiddels is ze een soort dochter voor ons en haar moeder me beste vriendin. Inmiddels beide pony's goed onder het zadel. 1 moet op dit moment nog een week of 5 tot einde dracht.
Succes met je zoektocht naar een verzorg pony

Eens een New Forest pony altijd een New Forest pony.

Appel_Pony
Berichten: 127
Geregistreerd: 22-01-21

Re: Een verzorgpony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-21 14:42

Bedankt!
Echt op zoek ben ik niet echt, al zit ik wel vaak op marktplaats en andere sites te spieken. O:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers