Wat moet ik doen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 13:07

Hey, ik heb een soortvan probleem ahah. Ik weet alle basics al van de manege en we doen nooit echt wat anders en ik wil wat ''vrijer'' zijn met wat ik doe maar ik mag geen eigen pony ik snap het wel want het is oprecht een dure hobby. Dus ik ben opzoek naar een verzorgpony maar niemand heeft intresse en ik droom van gewoon een maatje hebben alleen ja het lukt gewoon niet om er een te vinden :(
iemand tips of hulp?

vevina
Berichten: 1640
Geregistreerd: 27-10-09
Woonplaats: Dongen

Re: Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 13:12

Heb je al op marktplaats en bokt een advertentie staan? Ik zelf ben vroeger aan verzorgpony’s gekomen door briefjes in de brievenbus te doen bij paardeneigenaren. Hierin beschreef ik wie ik was en wat ik graag wilde doen met de verzorgpony en mijn telefoonnummer. Verder je familie en vrienden laten weten dat je opzoek bent. Maar vooral rustig de tijd nemen om een leuk maatje te vinden.

Laat als je een advertentie hebt ook een ouder bijvoorbeeld ernaar kijken. Ik zelf heb een hekel aan tekst zoals:
Ik kan uitmesten, wandelen, poetsen. Dit zijn dingen waar je als eigenaar toch echt wel vanuit mag gaan dat een verzorgster dat kan. Beantwoord eventuele reacties altijd netjes en beleefd. En wees eerlijk over wat je kan en je ervaring. Niks zo vervelend als dat later blijkt dat het paard toch te moeilijk voor je is en je weer afscheid moet nemen.

Veel succes!

Nadia
Oppermuts

Berichten: 28702
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bollenstreek

Re: Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 12:52

Gezien de leeftijd van de TS, verplaats ik het topic naar [YRT] Young Rider Talk.

Anomien

Berichten: 7387
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: Wat moet ik doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:14

is een leasepony een idee? Zet een advertentie, vraag wel je ouders of ze even meehelpen met de tekst.
Vaak schrijven jonge meiden (sorry) een beetje kinderlijk.

Een advertentietekst die wat volwassener is geschreven, zal waarschijnlijk ook meer reacties opleveren.
En beschrijf ook wat je zelf voor input wil leveren in plaats alleen te omschrijven wat je zelf wil.

succes!

Jessie_paard
Berichten: 51
Geregistreerd: 12-12-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 13:31

waar woon je in de buurt???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 14:20

Jessie_paard schreef:
waar woon je in de buurt???

Nunspeet