[VOLG] omscholen van engels naar western

Moderators: balance, Lous, RianneH, Neonlight, Nadia

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Blazy

Re: [VOLG] heilig hart, omscholen van engels naar western

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:27

Wauw moet dit echt zo op elkaar?
Ik schrok vd reactie en onbegrip van ELcid, er staat letterlijk niets opbouwends in.
Maar ook de reactie van TS is hier vrij heftig op

TS succes met alles

Blazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:24

troi schreef:
ElviraKelan schreef:
Wauw moet dit echt zo op elkaar?
Ik schrok vd reactie en onbegrip van ELcid, er staat letterlijk niets opbouwends in.
Maar ook de reactie van TS is hier vrij heftig op

Maar elcid heeft wel gelijk..

Mogelijk maar sinds wanneer hebben we geen van allen een iets te mager paard? Dat is geen doodzonde vermits je er wat mee gaat doen. Dat de intentie er bij TS is een gegeven dus niet nodig om iemand er op af te branden.
TS geeft aan geen beenhulpen te kunnen geven. Zoals ik het heb geïnterperteerd vanwege een lichamelijke aandoening. Sinds wanneer branden we daar iemand op af?
Westernzadel heb ik zelf te weinig verstand om daar wat over te zeggen. Maar we kunnen daar niet vanaf een foto van zeggen dermate dat het niet passend is. Wel is het sowieso goed om daar op te blijven letten gezien het paard van TS in gewicht moet aankomen is de kans groot dat het nu mogelijk passend is maar straks niet meer of andersom.
Er word commentaar gegeven op het bit terwijl TS aangeeft dat dit het enige fijne bit voor het paard in kwestie is. We kennen het paard niet dus kunnen we daar ook geen oordeel over geven.

Daarnaast om op teugelhulpen en stem terug te komen. We weten niet hoe TS dat doet, we weten niet hoe het paard daarvoor is opgeleid dus ook daar kunnen we geen oordeel over geven.
Voor hetzelfde geld heeft het paard van TS geen zin er meer in omdat hij/zij de stemming van TS tijdens het rijden aanvoelt
We weten het niet. Toch word er fel commentaar gegeven zonder een opbouwend onderdeel afgegaan op oordelen en aannames

Blazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 21:04

jumpyhorse schreef:
Ik stop (grotendeels) met rijden.

Vanwaar dit besluit?

Blazy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 08:00

jumpyhorse schreef:
Omdat ik mennen eigenlijk leuker vind, net als grondwerk etc. Ik mis het niet :) ik heb nog steeds ongemakken als ik rij, en het heeft gwn meer nadelen dan voordelen voor mij, vandaar :)

Dan is het een goede keuze denk ik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie