Ik vind het rijden niet meer leuk.

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

capopjekop

Berichten: 30645
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:38

Ik zou even een vakantie in lassen. Ga gewoon leuke dingen met je pony doen. Bouw een schrikparcours, ga lekker met hem wandelen. En verder je paardje even een paar weken lekker op de wei laten. Dat heeft bij mij en mijn pony erg geholpen toen we vast liepen. Ik had toentertijd een bijrijdster die er geen zin meer in had en pony maar gewoon haar eigen gang liet gaan. Als ik ging rijden moest ik eerst een half uur rijden voordat ze weer een beetje normaal wilde lopen. Rijden was een strijd dus ik ben toen alleen leuke dingen gaan doen. Toen we na de break weer gingen rijden had ik mijn fijne pony weer terug.

Overigens waren mijn pony en ik beide onervaren toen we begonnen met rijden. Ik vond het lastig om haar met stelling te laten lopen en keek jaloers naar mijn clubgenootjes. Het leek wel of wij dat nooit zouden kunnen. Maar met veel oefenen reden wij uiteindelijk ook netjes rond.

Ik zou op zoek gaan naar een andere instrctrice. Op deze manier dwing je je pony in de krul. Terwijl het juist uit ontspanning moet komen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 35 bezoekers