2 pony's verzorgen??

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CharmingS

Re: 2 pony's verzorgen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:00

Wat word er hier naar gereageerd zeg.. Bah!

Wat dan nog als de TS vakantie heeft en tijd heeft om na te denken wat ze allemaal graag nog wil, en dit probeert uit te voeren.. Bokt is er toch juist voor om elkaar te helpen, TS is 13 jaar oud. Misschien kun je dan beter niks zeggen als je niets zinnigs te zeggen hebt.

@ TS, Misschien is het een idee om eens een gesprek te hebben met je ouders, en vertellen wat je nu allemaal graag wil. Probeer eens afspraken te maken, ga bijvoorbeeld een kranten wijk nemen of in de supermarkt vakken vullen zodat je ook zelf je rijlessen kan betalen. Dan laat je al aan je ouders zien dat je dit heel graag wil :)

En om je advies te geven over 2 pony's te verzorgen, dat moet zeker geen probleem zijn als je daar genoeg tijd voor hebt. Als je al zegt dat je niets met deze shetlander kan is het misschien een optie om deze te verkopen? Of om daar een verzorgster voor te zoeken die hem/haar af en toe komt poetsen of mee gaat wandelen. Zijn genoeg opties hoor.

Wat zou je zelf graag wel en niet willen?

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 09:42

x_Shetland schreef:
Heel erg bedankt Shaggy09, CharmingS
en Carazonx! Ik heb nu met mijn ouders overlegd dat ik met mijn shettie een showtje mag geven voor hun bedrijf, dus heb de komende paar maanden zeker weer wat te doen :)
Ik ga nu ook weer op paardrijden voor een paar maandjes, daarna gaan we kijken of ik wel echt een zorgpony nodig heb

Oh ja, het grootste probleem met mijn Shetlander (Hebben we ontdekt) is niet de shetlander zelf maar het feit dat ik er altijd alleen bij sta; Mijn zus heeft nooit zin, mijn vrienden haten paarden en mijn ouders moeten werken
Ik denk dat je wel kan begrijpen dat je niet veel te doen hebt in je eentje bij een Shetlander die niet zo van knuffelen houdt ;)

Maar goed, ik ga voor de 12e keer met Polly proberen haar vertrouwen op te bouwen
Zou het werken om haar gewoon veel trucjes te leren en veel te knuffelen, dat ze me meer vertrouwt met zadels?

Waarom ga je niet eens rond vragen op de manege of er iemand is die je zou willen helpen met je shetlander. Ik denk dat het niet zo zeer aan de pony ligt maar meer aan jouw gebrek aan ervaring (wat helemaal niet erg is he want dat komt allemaal met de jaren). Vraag iemand die je hier in wil begeleiden. En inderdaad lekker op paardrijdles en genieten. En anders misschien toch de shetlander verkopen en een wat grotere pony terug kopen zodat je lekker kan rijden, en kan knuffelen.

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie