Nieuw baasje gezocht voor onze katten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Nieuw baasje gezocht voor onze katten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 12:43

Met heel veel verdriet Verdrietig moeten wij helaas onze katten weg doen. Mijn allergie word steeds erger. Hierdoor kan ik ze niet genoeg aandacht geven en moet ik ze na 1 1/2 uur alweer boven op zolder doen , omdat ik dan heel erg aan het niezen ben, mijn neus verstopt zit en mijn ogen jeuken en tranen . We hebben het eerst via via geprobeert, omdat ik het ontzettend moeilijk vind om nooit meer wat van ze te horen. Helaas is dit niet gelukt. Dus nu zet ik hier op bokt maar een advertentie. Ik hoop dat het nieuwe baasje het niet erg vind om af en toe een foto door te mailen en te vertellen hoe het gaat. Misschien dat ik ze zelfs nog een keertje mag opzoeken. Het gaat om de volgende katten (helaas weet ik niet hoe ik foto's hierop moet zetten, dus bij interesse kan ik ze je mailen).

Snoopy is een gestereliseerde lapjespoes van 6 jaar oud. Een schat van een kat die ontzettend graag op schoot ligt.

Garfield is een gecastreerde kater van 5 jaar oud. Hij is rood met wit. Hij is ook een kroelkat met kattekwaad. Hij kan heel ondeugend zijn. Hij is gereserveerd. Volgend weekend gaat hij naar zijn nieuwe huisje. We hebben afgesproken dat hij weer terug komt als het daar niet gaat. De mensen daar hebben een rottweiler die geen katten gewend is. Dus het is even afwachten of alles goed gaat.

Dan hebben we Minou een gestereliseerde schildpad poes van 4 jaar oud. Zij is erg eenkennig en niet echt een schootkat. Ze is ontzettend lief als ze je goed kent en loopt je dan overal achterna. Kent ze je nog niet zo goed dan zal je haar niet vaak zien. Zij heeft helaas een afwijking aan 1 oogje. Het derde ooglid is niet helemaal weggetrokken. Ze heeft hier echter geen last van.

Onze vierde "Garfield" (dat heb je als je met je vriend gaat samenwonen en je hebt beide een kat met dezelfde naam) is een rood/leverkleurige niet gestereliseerde poes. Ze is een echte knuffelkont en je kan veel met haar doen. Ook zij kan heel ondeugend zijn. Zal het door de naam komen??

Meer info kan ik altijd geven per pb.

Wie o wie zou deze lieverds een nieuw warm huis willen geven met heel veel aandacht ????

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin


didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-04 19:25

Garfield (de kater) is inmiddels geplaatst. Het gaat erg goed tussen hem en de rottweiler . Net of dat ze al jaren vriendjes zijn. De nieuwe baasjes zijn ook erg blij met hem.

Heeft er verder niemand interesse in onze andere poezen????

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 19:31

jammer dat ze al ouder zijn al waren het kittens had ik er zeker 1 genomen sorrie Lachen

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-04 19:43

Jammer!
Er zitten ook een hoop voordelen hoor aan een volwassen poes

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 18:40

Deze katten zoeken een nieuw baasje wie heeft een goed thuis voor ze?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 22:01

het is dat ik er al vier heb....

ze verdienen zeker een goed tehuis, wat een leukerds zeg (L)

Trotse mama van Tara Olivia *9-7-2011* en Tygo Joshua *23-9-2013*
FLASH 15-5-1989 / 18-11-2013 Rust zacht kanjer, ik zal je missen nadat je 24,5 jaar in mijn leven was.

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-04 20:45

De poes op foto nr. 1 is inmiddels gereserveerd.
De kat op foto nr. 2 is inmiddels bij zijn nieuwe baasje en het gaat uitstekend met hem . Hij is nu al de grootste vriendjes met de rottweiler.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-10-04 21:58

Snoopy (de poes op foto 4) is inmiddels ook gereserveerd.
Zij gaat samen met Garfield naar hetzelfde huis .
Iemand nog interesse voor Minou ???

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Tinkermuts en 121 bezoekers