Moderators: xingridx, Ladybird, NadjaNadja, Polly, Essie73, Firelight, Mjetterd, ynskek, Muiz
maessie schreef:Oh goeie timing, wij gaan vrijdag onze konijntjes ophalen. Morgen haal ik het hok op, en alle rest wat er nog bij komt.
Dit is de ene, een vrouwtje van 4 maand, de andere heb ik nog geen foto van ze moeten nog even checken wat dat is, want 2 voedsters is wat minder geschikt samen geloof ik. Lopen nu al wel bij elkaar en de andere is net wat jonger.
[ Afbeelding ]
maessie schreef:Oh goeie timing, wij gaan vrijdag onze konijntjes ophalen. Morgen haal ik het hok op, en alle rest wat er nog bij komt.
Dit is de ene, een vrouwtje van 4 maand, de andere heb ik nog geen foto van ze moeten nog even checken wat dat is, want 2 voedsters is wat minder geschikt samen geloof ik. Lopen nu al wel bij elkaar en de andere is net wat jonger.
[ Afbeelding ]
Wintu schreef:maessie schreef:Oh goeie timing, wij gaan vrijdag onze konijntjes ophalen. Morgen haal ik het hok op, en alle rest wat er nog bij komt.
[ Afbeelding ]
Als je een rammetje hebt, dan zou ik wel gaan castreren, dat kan al vanaf een goede 4 maanden, voedsters vanaf 6 maanden, wel aan te raden vanwege hormonaal gedrag, maar ook vanwege baarmoederkanker en ik neem aan dat je geen jonkies wil?
_San87_ schreef:Haha, qua formaat doen ze niet per se aan elkaar onder
Je hebt leuke stellen bij elkaar .