Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 20:24

Mijn hond vind alleen knuffels leuk. Al het andere speelgoed (ballen en plastic speelgoed met pieper) blijft onaangeroerd liggen.

Hij heeft ook 1 favoriete knuffel die hij elke avond mee naar bed neemt. <3

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 20:34

De Zippypaws Burrow speeltjes zien er super leuk uit! Die ga ik zeker bestellen.

lizy29

Berichten: 6240
Geregistreerd: 05-03-12
Woonplaats: Het land van du vin, du pain, du Boursin

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 21:05

Groot favoriet was altijd een doos vullen met krantenproppen en dan sommige vullen met brokjes. En evt wat losse brokjes door de doos gooien als aanmoediging. Doos dicht vouwen en het is feest. Je kan de brokjes ook verstoppen in dicht gevouwen wc rolletjes etc.

Gevulde kong was ook altijd goed.

Onze huidige honden geven helemaal niets om speeltjes dus de hele verzameling ligt stof te vangen..

beauty1love

Berichten: 556
Geregistreerd: 17-03-10
Woonplaats: Veenendaal

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 21:20

Hier zijn de speeltjes van zippy paw altijd een succes. De burrows versie nog niet kunnen uitproberen, staat nog op het wensenlijstje.
Verder hebben we een stuk of 6 JW hol-ee roller ballen in huis liggen, verreweg favoriet en gaan hier bijna niet stuk. Zijn geen grote slopers maar er gaat wel met enige regelmaat wat kapot.

fjordjes

Berichten: 12030
Geregistreerd: 03-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 21:20

kiki1976 schreef:
fjordjes schreef:
Dingen waar een piep inzitten zijn het leukste, echter sloopt mijn hond alles. Hij vind lege frisdrankflessen ook heel erg leuk, dat kraakt lekker.
Dingen waar snoepjes uitkomen zoals zo'n bal en mat is eventjes leuk, daar heeft ie niet genoeg concentratie voor denk ik. Of geen zin haha!

Moet je er eens wat indoen, bv rijst, macaroni als het maar herrie maakt. Daar werd die van ons wild van haha

Enkel deze honden speeltjes van de Action blijven hier lang heel. Zitten 2 piepjes in en de staart knispert
https://www.action.com/nl-nl/p/beasty-hondenspeeltje/


Dat is ook nog een leuke tip, alhoewel hij graag de dop eraf sloopt en dan kan ik opruimen denk ik :+

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 21:26

Mijn slopende poedel krijgt zo nu en dan een broekspijp met 2 knopen er in. Mag ze uit elkaar frutsen :')

Lukasje
Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 22:43

KimD schreef:
Wij zijn sinds vorig jaar fan van ZippyPaws! Onze honden slopen niet dus dan is dat heel leuk. :D

[ Video ]


Hilarisch dat filmpje ! _O-

Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 22:50

De enige knuffel speeltjes die hier lang houden zijn de kinder knuffels van IKEA. :D

Dierenwinkel, Action etc. allemaal heel leuk, maar binnen de twintig minuten zijn ze kapot.

lor1_1984

Berichten: 12044
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 23:19

Mijn hondjes zijn geen slopers, een enkele keer dat er wat kapot gaat maar das per ongeluk of een foutje in de stiksels oid.
Ze zijn dól op knuffels, liefst met een piepje en evt een kraakje erin, maakt ze verder niet uit of het gevulde knuffels zijn of zgn skinny toys.
Deze is een grote hit hier en ook zeer geliefd als cadeautje voor puppies en zeer kleine hondjes omdat hij ontzettend licht is, blijkbaar fijn in de bek ligt, superzacht is en zowel een piepje in het koppie heeft als een kraakje in het lijf:
Afbeelding
Niet geschikt voor honden die graag slopen trouwens, dan ligt hij in no time aan gort. :+

Oh, de kong gyro is hier trouwens ook een grote hit, ik vul hem met brokjes voor puppies of kleine hondjes en laat ze om de beurt ermee bezig. :))

herr_balou
Berichten: 1449
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 01:17

ChuckIt ballen en veel speelgoed van WetsPaw.
Gevonden speeltjes zijn ook vaak favoriet maar meestal snel kapot...

karijn

Berichten: 5403
Geregistreerd: 05-09-05
Woonplaats: Made, zo'n dorp dat in elk land wel bestaat!

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 09:13

Ik noemde al de sokken aan elkaar geknoopt. Onze hond sloopt alles wat je hem geeft. Daarentegen sloopt hij verder niks anders, gelukkig. Zo’n dik touw met knopen aan het uiteinde koop ik nog eel eens maar hij is gewoon niet zo’n spelerd. Drie keer weggooien en hij is alweer uitgespeeld. Hij gaat liever zijn neus achterna in de tuin, op zoek naar muisjes en vogels.

melody7

Berichten: 13685
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-22 12:44

KimD schreef:
Wij zijn sinds vorig jaar fan van ZippyPaws! Onze honden slopen niet dus dan is dat heel leuk. :D

[ Video ]


Dat is een flinke verzameling na een jaar! Gaaf zeg :D
Ik wil een boomstam met eekhoorntjes gaan bestellen, dat lijkt me wel wat.

Heeft toevallig een van jullie deze boomstam van Outward Hound in huis?
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B005VS9WO ... MT0X&psc=1

Daar zitten meer eekhoorntjes bij, maar de kwaliteit is natuurlijk wel belangrijk.

Lukasje
Berichten: 11239
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 13:12

Ik heb de boomstam met eekhoorntjes van ZippyPaws! Dat was ook mijn eerste die ik bestelde :). Die kwaliteit is goed. Niet onsloopbaar maar wel mooie kwaliteit.
(Outward Hound ken ik niet.)

Fientj

Berichten: 158
Geregistreerd: 11-10-11

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-22 18:23

Mijn hond sloopt de meeste knuffels, eerst trekt ze het haar eraf en vervolgens gaat ze er op kauwen totdat ze uit elkaar vallen.
Ze is dol op balletjes, deze mag ze niet continue hebben voor haar tanden en voor mijn rust. Nu hebben we voor 4 euro een grote stoffen voetbal gekocht bij IKEA. Nog nooit heeft ze zolang met een zacht speeltje gedaan waar ze ook nog veel mee speelt.
Kong speeltjes waar een touw in de kern zit vind ze ook fantastisch en die gaan ook lang mee.

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 14:07

Hier een pup van 7 maanden die te veel speelgoed heeft :') Maar ook duidelijke favorieten heeft.
1 is de Popcorn bucket van ZippyPaws, die heeft hij zelf uitgezocht in de winkel van Kwispel&Relax toen hij 14 weken oud was en is nog steeds het beste speelgoed ooit. De balletjes moeten overal mee naartoe en het beste spel ooit is proberen ze terug IN de popcorn bucket te doen. :') Daar kan hij zich uren mee vermaken :))
Net als uitpuzzelen hoe je meerdere speeltjes tegelijkertijd mee kunt nemen.


Verder ben ik zelf (en de hond ook) fan van het merk Lambwolf.co
Mooie, stevige speeltjes (niet perse geschikt voor slopers maar wel steviger dan gemiddelde zachte speeltjes), grote, stevige squeakers, en ze hebben ook steeds meer speeltjes waar je iets lekkers in kunt doen etc. Fitz kan zich er uren mee vermaken. We hebben een O-Nou, de Guu (een snuffelpaddestoel) en de Breuer.
Onze nieuwste aanwinst is de Bunny-Pop: een stevige stoffen bal met piep met een hoesje met krakende lange konijnenoren er aan. Helemaal het einde! Vooral omdat je het speeltje keihard rond kunt slingeren aan zijn oren - aldus Fitz. :')
Vrij prijzig merk maar ik vind het echt mooie kwaliteit!


Afbeelding

Afbeelding



Verder vind ik de treat dispensers van Sodapup ook erg fijn!
Qua knuffels met geluidjes heeft P.L.A.Y. ook superleuk speelgoed, hebben we ook het een en ander van. Best stevig, maar niet onsloopbaar.

[edit] En onmisbaar hier in huis zijn simpele gevlochten touwen van fleece. :D

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 14:44

Leuk topic!

Zelf ben ik ook fan van de Lambwolf speeltjes. Wij hebben de NOU. Zippypaws speeltjes zijn ook altijd leuk, de Burrows, maar ook de Crusherz en de Jigglerz. Kong Wubba valt hier goed in de smaak, Ikea knuffels, Nylabone om op te kauwen, Jolly Bounce-n-Play of Jolly Soccer Ball (grote bijtbestendige ballen, voetbal grootte).

Snuffelmat, Lickimat en Toppl kan ik ook aanraden!

Pippa13

Berichten: 347
Geregistreerd: 01-05-13
Woonplaats: Maarsbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 14:50

Hier een grote lompe hond. Maar hij sloopt gelukkig niks.
Hij heeft meerdere knuffels van de IKEA en die gaan al mee sinds hij pup is. Maar een groot trektouw is ook favoriet. Als pup veel gebruik gemaakt van verschillende puzzels (beeztees en trixie) en kongs. Nu gebruiken we af en toe nog de grote kong en een likmat of slowfeeder.

De echte favoriet is deze eend. Maar dat kan ook bijna niet anders als jachthond :+
Afbeelding

Leuke spulletjes koop ik via verschillende websites:
- kwispelenrelax.nl
- hondjekoek.nl
- mollyandme.nl

Knuffels die we via de lokale dierenwinkel kochten, gingen heel snel stuk. Dus nog steeds blij met goedkope knuffels van de IKEA of Action.

Sem_
Berichten: 7764
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:26

Zee.dog heeft trouwens ook leuke speeltjes o.a. de Brainies. :D

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:55

Leo schreef:
Hier een pup van 7 maanden die te veel speelgoed heeft :') Maar ook duidelijke favorieten heeft.
1 is de Popcorn bucket van ZippyPaws, die heeft hij zelf uitgezocht in de winkel van Kwispel&Relax toen hij 14 weken oud was en is nog steeds het beste speelgoed ooit. De balletjes moeten overal mee naartoe en het beste spel ooit is proberen ze terug IN de popcorn bucket te doen. :') Daar kan hij zich uren mee vermaken :))
Net als uitpuzzelen hoe je meerdere speeltjes tegelijkertijd mee kunt nemen.


Verder ben ik zelf (en de hond ook) fan van het merk Lambwolf.co
Mooie, stevige speeltjes (niet perse geschikt voor slopers maar wel steviger dan gemiddelde zachte speeltjes), grote, stevige squeakers, en ze hebben ook steeds meer speeltjes waar je iets lekkers in kunt doen etc. Fitz kan zich er uren mee vermaken. We hebben een O-Nou, de Guu (een snuffelpaddestoel) en de Breuer.
Onze nieuwste aanwinst is de Bunny-Pop: een stevige stoffen bal met piep met een hoesje met krakende lange konijnenoren er aan. Helemaal het einde! Vooral omdat je het speeltje keihard rond kunt slingeren aan zijn oren - aldus Fitz. :')
Vrij prijzig merk maar ik vind het echt mooie kwaliteit!


[ [url=m/DlHmxG.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/BBJxPW.jpg]Afbeelding[/url] ]



Verder vind ik de treat dispensers van Sodapup ook erg fijn!
Qua knuffels met geluidjes heeft P.L.A.Y. ook superleuk speelgoed, hebben we ook het een en ander van. Best stevig, maar niet onsloopbaar.

[edit] En onmisbaar hier in huis zijn simpele gevlochten touwen van fleece. :D


Die foto's <3

Is het een beetje makkelijk bestellen bij Lambwolf, of valt het duur uit naar NL? Die baguette ziet er geinig uit!

Leo

Berichten: 50114
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Wat is jouw speelgoed tip voor honden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 15:59

Ik bestel het bij Kwispel&Relax, een Nederlandse shop, zij heeft best een groot assortiment. De Baguette heeft ze (nog) niet maar wie weet komt die nog! Ik weet dat Lievick ook diverse speeltjes van Lambwolf verkoopt!

maj0

Berichten: 6582
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 16:48

hier is onze hond blij met alles wat ze krijgt. Echt zo leuk om te zien.

Het is geen echte sloper maar af en toe gaat er wel wat kapot. Hier keer zo'n wubba van kong gehaald die zouden niet snel kapot, nou laat ze die dus wel kapot hebben gekregen haha.
Deze is dat
Afbeelding

Knuffels zijn ook leuk alleen daar gaan de ogen en neus wel van af haha en die moeten uit eindelijk wel kapot haha
Afbeelding

En nu varkentje van de action met piepje er in. Helemaal blij mee

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 16:51

Hier is de hond helemaal idolaat van een lege kartonnen doos :') . Hij sloopt niks maar een lege doos maakt lawaai en kun je prima shredderen en de stukjes in de wollen Berber verstoppen :D Het geeft alleen een beetje extra werk achteraf.

artosje
Berichten: 118
Geregistreerd: 25-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:02

onze honden zijn gek van plastic flessen , jammer genoeg zit er nu statie geld op , maar een klein drink flesjes (leeg) met dop er op , uren zoet zijn ze er mee. ook de was middelflessen vinden ze leuk als het maar van plastic is , Het glijdt het stuitert en ze kunnen er heel goed mee gooien .
soms verstop ik snoepjes in de tuin of huis kamer hoog ,laag en soms ergens in ook gegarandeerd succes.

herr_balou
Berichten: 1449
Geregistreerd: 03-06-19
Woonplaats: Zuiden van Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:03

Bravura schreef:
Hier is de hond helemaal idolaat van een lege kartonnen doos :') . Hij sloopt niks maar een lege doos maakt lawaai en kun je prima shredderen en de stukjes in de wollen Berber verstoppen :D Het geeft alleen een beetje extra werk achteraf.

Mijn hond vind kartonnen dozen ook heel leuk, maar ook heel eng met gevolg dat áls we een doos geven erbij moeten blijven en goed opletten zodat we een redding kunnen uitvoeren mocht de doos een aanval inzetten. :+

lor1_1984

Berichten: 12044
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-22 17:25

artosje schreef:
onze honden zijn gek van plastic flessen , jammer genoeg zit er nu statie geld op , maar een klein drink flesjes (leeg) met dop er op , uren zoet zijn ze er mee. ook de was middelflessen vinden ze leuk als het maar van plastic is , Het glijdt het stuitert en ze kunnen er heel goed mee gooien .
soms verstop ik snoepjes in de tuin of huis kamer hoog ,laag en soms ergens in ook gegarandeerd succes.

Kleine flesjes vruchtensap vd AH, Plus etc zit vaak nog geen statiegeld op. :)