Secret Santa 2022 - The dog edition

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Anoniem

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 17:16

Je steekt dat mee in jou pakket. :j


Suusw

Berichten: 469
Geregistreerd: 12-02-07
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 17:36

Villaneusjes, jeetje dat er ook nog bij :(:) Hopelijk gaat t nu wat beter!

Whiskey heeft een mooi optrekje!! :D

Ninette, lekker op Texel!! Kom er vandaan en kon buiten het seizoen om ook altijd enorm genieten van t strand *\o/*


Hints in het pakket, vorige topic staan idd heel veel leuke ideeen in :j . Zie daar ook wel dat er van tevoren kaartjes met hints verzonden werden.

Hier ook al wat kadootjes binnen, volgens Floyd was alles voor hem :Y) en vooral veel voorpret met dingen uitzoeken en hints verzinnen *D

CupCakes_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 17:46

Moestuin schreef:
Je steekt dat mee in jou pakket. :j


Of ze worden hier en daar opgestuurd met de post. Hoeven ook geen kaartjes te zijn maar kan echt vanalles zijn. :D

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:20

Ons middagrondje begon als normaal. Bij het trappenhuis tik ik altijd even op de brievenbus. Ondanks dat ik geen post verwacht, doe ik dat nagenoeg standaard om zeker te zijn dat ie leeg is.
Vandaag klonk hij niet bepaald helemaal leeg. Huh, post? :o?

Afbeelding

Tot Jarv zijn grote vreugde was het post aan hem gericht, dus hij heeft er mee rond gewandeld tot we thuis waren :') Wat een voorpret al zo *\o/* Super leuk dat we een kaartje hebben gekregen, lieve Santa :D En je hebt Jarv z'n dag er weer een stukje leuker mee gemaakt _O-

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 18:38

Afbeelding

EmptyWords

Berichten: 10572
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 19:12

Ik heb het eerste cadeautje *\o/*

Beauty is as beauty does [o]

[MWS] paardrijden en overgewicht.

Leo

Berichten: 50104
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 19:30

Tigress schreef:
Ons middagrondje begon als normaal. Bij het trappenhuis tik ik altijd even op de brievenbus. Ondanks dat ik geen post verwacht, doe ik dat nagenoeg standaard om zeker te zijn dat ie leeg is.
Vandaag klonk hij niet bepaald helemaal leeg. Huh, post? :o?

[ [url=m/7DuyEa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Tot Jarv zijn grote vreugde was het post aan hem gericht, dus hij heeft er mee rond gewandeld tot we thuis waren :') Wat een voorpret al zo *\o/* Super leuk dat we een kaartje hebben gekregen, lieve Santa :D En je hebt Jarv z'n dag er weer een stukje leuker mee gemaakt _O-

Wat super leuk! :D

..
The music of this awe
Deep silence between the notes
Deafens me with endless love

..

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48352
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:22

Wat leuk dat Jarvis al een kaartje heeft gekregen :D Jarvis is cute... <3

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 20:28

Cody geniet van zijn vakantie bij mijn ouders en zijn oudere broer. Ze spelen veel dus samen een dutje doen gebeurd regelmatig :+
Afbeelding

Seven

Berichten: 21188
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:17

Wat een ontzettend leuk kaartje voor jarvis

Ik heb vandaag de eerste kleine aankoopjes gedaan
Zo leuk om te puzzelen en kijken wat voor mezelf en de secret santa pup is :D

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

Eloya

Berichten: 5186
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 21:34

ik wacht stiekem wel op hopelijk wat leuke aanbiedingen met dierendag :D
Wat zijn sommige leuke dingen best prijzig. En ik vind een beetje gevuld pakket altijd leuker dan 1 ding bijvoorbeeld. maar lastig!

Iris &
Campbellie Hamsters: Bruri & Senja
Duitse dog: Dieke ●○● Whippet: Jeppe

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-22 22:11

Idd een gevuld pakketje is fijner dan 1 ding :)

Die hints vind ik nog best lastig. Als ik goed begrijp moeten die dus uiteindelijk kunnen leiden naar jezelf? Of zodat de andere persoon kan raden wie haar secret Santa is?

Leef en laat leven.

TheJokerr
Berichten: 2771
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 00:22

Beer was op Texel lekker uitwaaien, heerlijk!

Whisky is op zichzelf gaan wonen, nu ook eigen postadres? :+

Wat lief dat Jarvis al een kaartje gekregen heeft, zo zoet dat hij hem zelf meeneemt <3

Slapen is heel erg belangrijk :j

De hints moeten uiteindelijk leiden naar jouzelf inderdaad, cryptisch of direct maakt allemaal niet uit :)

Gisteren met Eve bij de dierenarts geweest, ze lekte anaalkliervocht en wou het toch even checken of ze nu ontstoken waren of gewoon vol, gelukkig niet ontstoken, maar wel helemaal vol dus even kijken of ze het nu zelf redt met legen.

Wachten is in ieder geval super saai..
Afbeelding



Stars don't disappear, they keep blazing

x_Jeanine_x

Berichten: 9085
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 00:50


Fientj

Berichten: 158
Geregistreerd: 11-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 09:41

Oh we hebben een fanatieke Secret santa als
er nu al kaartjes worden verzonden. Schattig hoe trots Jarvis er mee loopt.

Kim ik denk dat Cody het prima vindt als je nog even op vakantie blijft :z

Arme Eve hopelijk lost het snel op!

Voor mijn secret santa’s vraag. Lekker out of the box is prima. Lilly is mijn eerste hond en ik ken nog niet zoveel merken en dingen dus alles is leuk! We kennen maar een select aantal merken uit de winkels. Zolang het maar veilig is voor een puber hond om van te genieten zijn wij blij!

Lilly, Fientje, Shine

†Beauti, Tedje

cursebreaker

Berichten: 11395
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 10:05

Sorry allen, jullie gaan me echt te hard hier om bij te houden hihi. Ik lees wel alles mee, maar vind het lastig om op iedereen te reageren al doe ik dat normaliter wel graag. Dus sorry als ik selectief reageer, maar het is echt niet bij te houden voor me.

Leuk kaartje voor Jarvis zie ik!

DA bezoekje voor Eve, altijd rot als er iets met die anaalklieren is vind ik. Maar ze ligt idd wel heel braaf te wachten!

Cody heeft lekker veel one on one time met z'n broer, lekker!

En ik zie leuke tips voorbij komen Waar met korting te shoppen. Ik ga spieken :j
Al ga ik ook zeker Black Friday nog gedeeltelijk even afwachten - al heb ik al 2 dingen gekocht hihi.

--

Wij zijn het weekend gisteren goed gestart door met onze Golden vriendjes hier lekker een rondje in onze 'achtertuin' aka de Brunssummerheide te doen, nadat ik klaar was met werk/training. Was ik, maar ook Arya, even aan toe :j

Oscar & Arya zijn samen opgegroeid - wonen ook hier in de wijk. En Pietertje is Oscar's half broertje die er een jaar geleden bij is gekomen. Die 3 samen zijn altijd ontzettend leuk. Als ze elkaar weer zien is het alsof ze elkaar jaren niet zagen, zo enthousiast zijn ze haha. Pietertje vind het heerlijk om echt te spelen met d'r en hoe meer geluid er uit Arya komt hoe meer hij terug blijft komen - wat normaal andersom is met ons vocale herder teefje hahaha. En Oscar en Arya hebben echt zo'n heerlijke band samen ook, die heel diep gaat. Kan daar zo van genieten hihi. Arya vind het ook ontzettend leuk om de heren in het gareel te houden wanneer ze niet luisteren. Daar gaat ze zo goed op _O- :') #Regelteef - ik heb er gisteren een hilarisch moment van gefilmd, wat in Arya's insta stories terug te zien is, wie nieuwsgierig is geworden :')

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

The Queen and her subjects/Jokers :')
Afbeelding

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 10:42

Pfff hier even in paniek ik kom beneden zie ik dat Raya flink gespuugd heeft gister ook al. Heb ik op de camera terug gekeken wat ze nu had blijkt mijn vriend een doosje ibuprofen had laten liggen. Waar ze de helft van opgegeten heeft. Volgens dierenarts nu gewoon afwachten want we zijn ruim 24 uur verder. Ze is nog gewoon zichzelf maar dit is echt zoveel stress ….

Sorry voor de ego post …

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

cursebreaker

Berichten: 11395
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 10:58

Ik snap dat dit stress geeft candalisa, dat is wel echt heel erg schrikken zeg omg.
Succes, sterkte en hopelijk is het ergste nu achter de rug. Y;(

Mij viel laatst 1 van mijn AB pilletjes op de grond - die schoot weg met uit de verpakking halen en ik dacht eerst dat ie op de aanrecht terecht kwam maar dat was dus niet zo - en toen was ik al helemaal spastisch omdat ik 'm eerst niet vond en bang was dat Arya 'm zou vinden. Wel gevonden, want niet gestopt tot ik 'm had hoor haha. Maar dat gaf me al even flink stress om een potentiële situatie die nog geeneens gebeurd was :')

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:05

Ik zag dat ze roze vlekken op de hoofd had maar mila heeft een rode verband om wat afgeeft alleen had ze gister al gebraakt en nu weer en ineens zie ik onder haar hondenben een ibru liggen. Dus camera afgekeken wanneer ze die opheeft en zie ik dat ze een strip met 6 gepakt heeft waar dus 1 van over is dus toch 2000mg op. Verder zie ik er niks aan maar Google is nu niet echt je beste vriend op z’n moment. De dienstdoende dierenarts zegt je kan er toch niks mee doen meer zolang ze eet drinkt en blij is.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

CupCakes_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:13

candalisa schreef:
Ik zag dat ze roze vlekken op de hoofd had maar mila heeft een rode verband om wat afgeeft alleen had ze gister al gebraakt en nu weer en ineens zie ik onder haar hondenben een ibru liggen. Dus camera afgekeken wanneer ze die opheeft en zie ik dat ze een strip met 6 gepakt heeft waar dus 1 van over is dus toch 2000mg op. Verder zie ik er niks aan maar Google is nu niet echt je beste vriend op z’n moment. De dienstdoende dierenarts zegt je kan er toch niks mee doen meer zolang ze eet drinkt en blij is.



Ver weg van meneer Google vandaan blijven. Goed in de gaten houden en desnoods gewoon weer de DA bellen voor advies. Jij kent je hond het beste :j
Maar toch wel vervelend hoor! :knuffel:

Balou_k

Berichten: 14051
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 11:19

O wat jammer dat ik dit topic nu pas zie! Ik had graag meegedaan.

23-12-2018, Soms lacht het leven even.

Kaus

Berichten: 9566
Geregistreerd: 30-07-11
Woonplaats: Vaals

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:03

Wij zijn druk bezig met oriënteren wat het leukste is om te kopen voor ons lootje :))

Verder zal ik mijn lijstje even goed uitbreiden.

Afbeelding

Op zoek naar hondenlijnen en halsbanden van echt leer? Check Unleashed Leather!

cursebreaker

Berichten: 11395
Geregistreerd: 10-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:06

@Candalisa,

Je kunt er idd ook weinig meer aan doen nu gezien de verstreken tijd, maar aangezien er al 24u voorbij zijn en ze niet ziek(er) is geworden, denk ik dat je je niet veel zorgen meer hoeft te maken hoor. Ze zal met het spugen het gros dan toch eruit hebben gespuugd denk ik. En wat CC zegt; je kent haar zelf het beste, dus even gewoon niet meer op Google kijken en bij twijfel wanneer je denkt dat ze wel klachten erbij gaat krijgen gewoon even met de DA bellen weer. Komt goed #knuffel!

Be your own kind of Beautiful
♡ Volg Arya's hondenleven via instagram! ♡
>>http://instagram.com/aryatheogsd<<

Kiimm_

Berichten: 3160
Geregistreerd: 24-04-10
Woonplaats: Maurik

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:08

Ik heb het verlanglijstje voor Cody ingevuld. Ook bij ons geld dat het een idee is, niet persee dat we het moeten hebben :) Wij vinden vooral heel veel leuk en staan er echt open in :o

Voor mijn lootje heb ik een super leuk idee qua hints, maar daarmee daag ik mezelf echt enorm uit. Eerst maar eens zien of ik mijn idee kan uitwerken :')

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Secret Santa 2022 - The dog edition

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-22 12:27

Ja net even andere dierenarts (kliniek) gebeld en die begon meteen ze moet opgenomen worden aan het infuus spoeling enz pfff probeer nu de eerste dierenarts weer te bereiken want ik heb geen idee wat ik nu moet doen.

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 140 bezoekers