zwerfpoes met jongen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
meggiemeg

Berichten: 12220
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: zwerfpoes met jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-21 09:43

Daks bedankt voor de tip, voor nu valt er niets te vangen, ze is sinds gistermorgen weg, heb haar niet meer gezien en ze heeft ook niet meer uit haar voerbakje gegeten.

meggiemeg

Berichten: 12220
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-21 15:25

Uiteindelijk hebben we haar afgelopen vrijdag kunnen vangen met nog 1 jong van haar inmiddels 2e nest van dit jaar. Ze is vrijdag ook direct geholpen, dus geen kittens meer voor haar. Vanaf januari ben ik bezig geweest om haar te vangen. 11 nesten verder is het gelukt, heel wat kittens met de fles groot gebracht. Blij dat dat eindelijk voorbij is voor haar maar ook voor mezelf. Ze is weer terug hier, krijgt nog 2x per dag extra lekker eten voor wat medicatie en dan hoop ik dat ze nog lang hier mag blijven.

Pandora2
Berichten: 19854
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 15:29

+:)+ Top !
Dat was ook een vang-marathon :')

Hopelijk een mooi lang en rustig leventje bij jullie nu voor haar <3

dblijham
Berichten: 1804
Geregistreerd: 25-10-05
Woonplaats: Blijham

Re: zwerfpoes met jongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 15:37

Respect, je hebt er werkelijk alles voor gedaan en wat fijn dat het nu ook gelukt is.

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:03

Wat een fijne update <3 Wat enorm fijn voor jullie allebei dat het gelukt is.

meggiemeg

Berichten: 12220
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: gelderland

Re: zwerfpoes met jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-21 07:52

Een vangmarathon was het zeker, inmiddels hadden we alle vangkooien die er zijn ook wel geprobeerd. Dus dit was de laatste die we nog niet hadden gehad. Ik ging voor het kitten, de laatste van de 5 van het 2e nest, de 1ste 2 heb ik al met 5 dagen gepakt, had ze achter gelaten, nr 3 en 4 had ik met 5 weken te pakken, wist nog dat er een nr 5 moest zijn, die had ze dus op de zolder van de schuur verstopt. Ben heel blij dat het uiteindelijk na al die maanden gelukt is. Aanhouder wint.