Moderators: xingridx, Firelight, Muiz, Essie73, NadjaNadja
Maldita schreef:Ik gebruik zelf een airtag en heb daarmee telkens mijn kat kunnen terugvinden als ie buiten was. Ik woon wel in een woonwijk, in afgelegen gebieden zal dat minder goed werken. Verder kan je er niks mee. Dus je kan geen routes zien die je kat heeft afgelegd. Voordeel is wel dat je hem niet hoeft op te laden en hij heel licht en compact is. En hij werkt heel nauwkeurig!
Achterom schreef:Maldita schreef:Ik gebruik zelf een airtag en heb daarmee telkens mijn kat kunnen terugvinden als ie buiten was. Ik woon wel in een woonwijk, in afgelegen gebieden zal dat minder goed werken. Verder kan je er niks mee. Dus je kan geen routes zien die je kat heeft afgelegd. Voordeel is wel dat je hem niet hoeft op te laden en hij heel licht en compact is. En hij werkt heel nauwkeurig!
De buurman hier in het buitengebied had zijn kat ook zo'n airtag om gedaan. De airtag was binnen een paar dagen verdwenen, en niet meer terug gevonden. Wat dat betreft geen aanrader dus
ODonoghue schreef:Ik heb de Tractive voor de kat! Nou heb ik een grote Bengaal, dus hoe hij bij kleinere katten is weet ik niet, maar mijn Bengaaltje loopt er prima mee rond. De batterijduur is niet enorm groot, je moet m elke 5 dagen opladen dus als je kat echt een week of langer van huis is zou ik een duurdere met langere batterij kopen.
De GPS is niet op de meter nauwkeurig en als je kat op een plek is met slecht bereik schiet ie alle kanten op.
Verder ben ik tevreden, vrij licht ding die ook geluid en licht kan maken wat je in de app aan kan zetten (handig als je m in t donker moet zoeken).
Mijn kat wil na een uurtje vaak graag weer naar binnen, en gaat de straat vaak niet uit dus voor mij is hij ideaal, maar mocht je kat langer en verder weg gaan zou ik deze niet doen.
Gebruikers op dit forum: love_odin en 23 bezoekers